Technologie » Komputery
Konica Minolta zakończyła wdrożenie w pomorskiej drukarni
Zobacz więcej zdjęć » |
Pod koniec 2009 r. Konica Minolta Business Solutions Polska zainstalowała w drukarni BB&s-ka ze Starogardu Gdańskiego system monochromatycznego druku bizhub PRO 1600P wraz z akcesoriami – kontrolerem Smart RIP i językiem PostScript.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W związku z wdrożeniem firmy podpisały także Kontrakt Obsługi Technicznej obejmujący: monitoring stanu urządzeń, dostawę materiałów eksploatacyjnych i części, ewentualne naprawy, a także analizy obciążenia maszyn i doradztwo specjalistów Konica Minolta w zakresie optymalizacji kosztów i doboru właściwych parametrów urządzeń.
„Celem inwestycji było rozwinięcie naszych możliwości w zakresie druku cyfrowego” – mówi Dariusz Buda, prezes BB&s-ka. „Do 2009 roku działalność drukarni skupiała się głównie na druku offsetowym oraz pracach introligatorskich. Na początku ubiegłego roku rozwinęliśmy usługi o druk cyfrowy. Zainwestowaliśmy w system druku w kolorze bizhub PRO C6500, a pod koniec roku w system monochromatyczny bizhub PRO 1600P” – dodaje Dariusz Buda.
Zakupiony przez drukarnię system bizhub PRO 1600P obejmuje urządzenie drukujące, moduł podawania papieru (PIM) oraz HCS. Nowa maszyna będzie wykorzystywana przede wszystkim do druku cyfrowego na podłożach offsetowych o gramaturze 50-200 g/ m2, a także do druku materiałów personalizowanych, niskonakładowych instrukcji i książek w oprawie miękkiej. Właściciele szacują, że liczba wydruków realizowanych na nowym urządzeniu wyniesie ok. 800 000 arkuszy A4 miesięcznie.
O zrealizowanie zamówienia w BB&s-ka Konica Minolta rywalizowała z trzema firmami konkurencyjnymi. „Do współpracy wybraliśmy firmę Konica Minolta, ponieważ oferowała urządzenie posiadające tryb druku duplex w jednym przebiegu. Ważne były dla nas również pozytywne doświadczenia z wcześniejszej współpracy. Od kilku miesięcy pracujemy na kolorowej maszynie bizhub PRO C6500. Zarówno sprzęt, jak i obsługa posprzedażna w wykonaniu Konica Minolta działają bez zarzutu” – kontynuuje Dariusz Buda.
Komentarze (0)