Firma » Bankowość

Koniec awarii w Banku Pekao

Koniec awarii w Banku Pekao
Zobacz więcej zdjęć »
Na szczęście bank szybko uporał się z awarią, a systemy wróciły do normy.

W piątek użytkownicy jednego z największych banków w Polsce, Banku Pekao, zmagali się z poważnymi utrudnieniami. Problemy z dostępem do bankowości mobilnej i internetowej rozpoczęły się około godziny 11:00 i wywołały lawinę zgłoszeń od klientów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Na szczęście bank szybko uporał się z awarią, a systemy wróciły do normy. „Wszystko powinno działać już normalnie. Przepraszamy za niedogodności” – poinformował Bank Pekao w mediach społecznościowych.



Problemy z bankowością online i mobilną w Banku Pekao

Użytkownicy Banku Pekao najczęściej zgłaszali:

  • Problemy z logowaniem do konta.
  • Brak możliwości realizacji przelewów.
  • Niedziałające funkcje aplikacji mobilnej i systemu internetowego.

Awaria wywołała frustrację wielu klientów, którzy musieli zmierzyć się z ograniczonym dostępem do swoich finansów. W odpowiedzi na skargi bank zapewnił, że jego zespoły techniczne pracują nad rozwiązaniem problemu, co ostatecznie udało się osiągnąć jeszcze tego samego dnia.



Bank Pekao: sytuacja opanowana

Choć awaria w Banku Pekao została szybko zażegnana, pokazuje ona, jak ważne jest posiadanie alternatywnych rozwiązań finansowych i umiejętność reagowania w sytuacjach kryzysowych. Klienci banku mogą odetchnąć z ulgą, ale pytanie, czy podobne problemy nie powtórzą się w przyszłości, pozostaje otwarte.

W obliczu rosnącej cyfryzacji bankowości warto być przygotowanym na każdą ewentualność.

Źródło fotografii: pexels.com
Licencja: https://www.pexels.com/photo-license/



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

redakcja

Komentarze (2)

  • avatar
    ~Anja 2024-11-29 18:13:56

    Nadal nie mogę skorzystać z moich pieniędzy, które mam na koncie !!!!

  • avatar
    ~Klient banku 2024-11-29 13:56:13

    Nic nie działa jak do tej pory jest 14:52 a dalej nic nie działa.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »