Technologie » Internet

Koniec z randkami? Społeczność, nie para !

Portale społęcznościowe, od pewnego czasu sukcesywnie odbierają użytkowników portalom randkowym. Ateria sp. z o.o. zauwazyła tą tendencje, i zmienia specyfikacje swojego portalu feeldate.com

Czas słońca, zabawy, wyjazdów i próbowania nowych rzeczy. Lato rządzi się własnymi prawami – liczą się intensywne przeżycia i odpoczynek od codzienności. Właśnie latem w nowej odsłonie pokazuje się portal Feeldate.com, przechodząc od łączenia ludzi w pary do promowania cieszenia się życiem w gronie znajomych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Na portalu nie znajdziemy historii par, które stanęły na ślubnym kobiercu, próżno też szukać wzruszających miłosnych historii. Nikt nie obiecuje spotkania miłości życia i nie sugeruje, że nasze życie wraz z pojawieniem się drugiej połówki nabierze barw. W końcu już teraz jest ciekawe! Feeldate to portal dla osób młodych, otwartych, znających swoją wartość, które dobrze czują się same ze sobą. Chcą poznawać nowych ludzi, ale niekoniecznie po to, żeby spotkać się z nimi w blasku księżyca. Po co?

 

Najprościej mówiąc: żeby dzielić się swoimi zainteresowaniami i wspólnie, ciekawie spędzić czas. Dzięki temu, że Feeldate jest połączony z Facebookiem,  ma dostęp do naszych „polubień”. W oparciu o nie pokazuje nam ludzi, którzy mają podobne do nas zainteresowania. Wszystko odbywa się w ciągu kilku chwil – nie musimy tracić czasu na długie formularze czy odpowiadać na pytania o plany na przyszłość. Widzimy za to, kto czyta podobne do nas książki, ogląda podobne filmy i słucha podobnej muzyki. Nie mamy z  kim iść na festiwal czeskiego kina? Brakuje nam partnera do tenisa? Nie ma problemu – wystarczy kilka kliknięć. Wiedza o wspólnych pasjach zacznie ułatwia nawiązanie rozmowy.

 

Korzystanie z Feeldate jest darmowe, liczba osób, których profile można przejrzeć, nie jest w żaden sposób limitowana. Podobnie liczba konwersacji – możemy pisać do każdego, kto nas zaciekawi i z kim zechcemy wejść w interakcję. O to właśnie chodzi – o długie rozmowy o zainteresowaniach, które przeniosą się poza sieć. Wszystko ma być swobodne i niewymuszone – nie chodzi o deklaracje, ale o przyjemne spędzenie czasu

"... Przedsiębiorstwa, które nie są w stanie podążać, za szybko zmieniającymi się trendami, nie będą mogły w pełni zadowolić swoich konsumentów. Biznes e-commerce jest w dobie dzisiejszego postępu niezwykle niestabilny, i tylko upłynnienie projektów jest drogą do stworzenia produktu, w pełni odpowiadającego zapotrzebowaniom rynku..".

 

 

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

malinka_79

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »