Rozrywka » Rozrywka
Konkurs filmowy dla uczniów „Energooszczędzanie na ekranie!”
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Celem konkursu jest zaktywizowanie młodzieży szkolnej do podjęcia działań związanych ze stworzeniem filmu reklamowego o oszczędzaniu energii. Konkurs niewątpliwie zachęci uczniów do wykazania się kreatywnością, a także przyczyni się do rozwijania wśród młodzieży postaw proekologicznych.
Aby wziąć udział w konkursie uczniowie muszą utworzyć kilkuosobowy zespół (3 – 5 osób), wybrać spośród nauczycieli swojego opiekuna oraz wspólnymi siłami nakręcić 30-sekundowy film. Nakręcony spot reklamowy ma w ciekawy sposób zachęcać do oszczędzania energii elektrycznej poprzez jej świadome używanie.
Każdy film promujący nowoczesne podejście do zużycia energii ma szansę na wygraną! Własne filmiki można udostępniać w różnych sieciach społecznościowych, „lubić” i zachęcać innych do „polubienia”.
Każdy członek ekipy zwycięskiego filmu otrzyma kamerę Go Pro Hero wraz ze statywem, a film zostanie wyemitowany w jednym z czołowych kanałów TV. Nauczyciele-opiekunowie trzech zespołów otrzymają tablety Lenovo A1000L, natomiast szkoła zwycięzców dostanie nagrodę w postaci nowoczesnego 40 calowego telewizora Samsung UE40H5500. Członkowie wyróżnionych zespołów filmowych dodatkowo otrzymają tablety lub zestawy gadżetów od fundatora nagród konkursu TAURON.
Regulamin konkursu i wszelkie informacje na temat konkursu znajdują się na stronie: www.konkursenergooszczedny.pl
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
dnagallery
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)