Kultura, sztuka » Kultura
Konkurs Powidoki rozstrzygnięty
Czy gry mogą być odzwierciedleniem refleksji o miejscu człowieka i relacjach międzyludzkich? Jak najbardziej! Udowodnili to młodzi twórcy, którzy wzięli udział w ogólnopolskim konkursie „Powidoki – Start the game” zorganizowanym przez Młodzieżowy Dom Kultury nr 2 w Poznaniu. Partnerami wydarzenia są Fundacja Mediations Biennale oraz Poznań Game Arena.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Konkurs „Powidoki – Start the game” został zainspirowany wydarzeniem Virtual Garden na PGA z października zeszłego roku. W odpowiedzi napłynęło wiele interesujących prac o tym jak gry wnikają w naszą rzeczywistość. Jury zebrało aż 80 prac z 40 różnych miejscowości. Najważniejszym kryterium dla organizatorów konkursu było umiejętne wykorzystanie szaty graficznej, by przy użyciu sylwetek bohaterów, specyficznego otoczenia, opowiedzieć o swoich obserwacjach. Dzieła wykonano różnymi technikami – takimi jak malarstwo, kolaż, fotografia oraz rysunek.
Prace zostały rozpatrzone w dwóch kategoriach: szkoły artystyczne i pozostałe typy szkół. Jury przyznało nagrody oraz wyróżnienia. Została również przyznana nagroda przez Fundację Mediations Biennale. Laureaci zostali wymienieni na stronie internetowej Młodzieżowego Domu Kultury nr 2
w Poznaniu: http://www.mdk2.pl/aktualnosci-2015-2016/827-wyniki-konkursu-powidoki-start-the-game.html
Nagrodzone prace będzie można obejrzeć podczas Wystawy Pokonkursowej, która odbędzie się 20 marca o godzinie 13:00 w MDK nr 2, ul. Za Cytadelą 121 w Poznaniu.
Podczas wernisażu zwycięzcy otrzymają m.in. bilety w kategorii VIP na wystawę Mediations Biennale 2018 podczas PGA na Międzynarodowych Targach Poznańskich oraz nagrody rzeczowe – sprzęt audio, gadżety od PGA oraz Fundacji Mediations Biennale. Nagrodzone i wyróżnione prace będą także prezentowane na wystawie Mediations Biennale 2018 w Poznaniu.
Ponadto na Facebooku MDK nr 2 trwa konkurs, w którym można wygrać pendrive’y.
Nadesłał:
AdStone Group
|
Komentarze (0)