Dom » Wnętrza

Konsumenci uważają, że Velvet zmienia się na lepsze!

Konsumenci uważają, że Velvet zmienia się na lepsze!
Zobacz więcej zdjęć »
Aż 78 proc. konsumentów docenia zmiany wprowadzane przez markę Velvet od wiosny 2014 roku. Zmiany dotyczą dwóch obszarów: jakości i prezentacji produktów oraz strategii komunikacji marketingowej.

Marka Velvet to od lat wciąż najlepiej rozpoznawalna marka papierowych wyrobów higienicznych, zna ją aż 96 proc. konsumentów. Od wiosny 2014 roku na rynku polskim jest oferowana w nowych opakowaniach, które podkreślają zmiany jakościowe wprowadzone w samych produktach.  Zmieniono standard papieru toaletowego składającego się z trzech, jeszcze bardziej miękkich warstw papieru i znacznie podwyższono chłonność ręcznika papierowego. By tego dokonać w drugiej połowie 2013 roku firma zmodernizowała park maszynowy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Nowe opakowanie prezentuje też nową ikonę marki - misia polarnego, białego, miękkiego, puszystego i nieskazitelnie czystego, który doskonale odzwierciedla wartości marki – miękkość, delikatność, czystość i optymistyczne podejście do życia. Nowy miś jest też bohaterem kampanii reklamowej obejmującej telewizję, prasę, internet, która rozpoczęła się wiosną br. Właśnie rozpoczyna się 2. jesienna fala kampanii połączona z działaniami promocyjnym w punktach sprzedaży.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Zymetria, marka Velvet jest najczęściej wybieraną marką przez konsumentów (30 proc. respondentów) oraz wybieraną regularnie (24 proc. respondentów). A jeszcze kilka miesięcy temu podobne opinie deklarowało 21 proc. Polaków. Dla /3 konsumentów jest też marką najczęściej rozważaną w przypadku nowych zakupów. Aż 78 proc. badanych pozytywnie oceniło zauważone zmiany w produktach Velvet, uważając, że są to zmiany na lepsze.

Warto przypomnieć, że marka Velvet została wprowadzona na rynek polski w 1997 roku i była to pierwsza marka w kategorii higienicznych wyrobów papierowych. Od sierpnia 2013 roku jest zarządzana przez niezależną polską firmę Velvet CARE, a niemalże wszystkie produkty są produkowane w małopolskiej papierni w Kluczach. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Room

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »