Dom » Budownictwo

Konsumencki Lider Jakości 2012 dla Termo Organiki

Konsumencki Lider Jakości 2012 dla Termo Organiki
Zobacz więcej zdjęć »
Termo Organika, największy producent styropianu w Polsce otrzymał prestiżowe Złote Godło - Konsumencki Lider Jakości 2012 przyznawane przez biznes magazyn Dziennika Gazety Prawnej.

Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program konsumencki, prowadzony przez Dziennik Gazetę Prawną. Jego głównym celem jest wyłonienie i promocja najlepszych
w opinii konsumentów firm oraz produktów obecnych na polskim rynku w wybranej branży. W ramach programu przeprowadzono ogólnopolskie badania opinii konsumentów na temat rynku styropianu. Ponad 4 tysiące respondentów odpowiedziało na pakiet pytań związanych m.in. ze znajomością rynku styropianów, producentów, cen, dostępności, czy w końcu jakości. Otrzymane wyniki i ich analiza pozwoliła jednoznacznie wyłonić laureata Konsumenckiego Lidera Jakości 2012.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

- To kolejna nagroda i sygnał z rynku potwierdzający pozycję lidera oraz jakość naszych produktów - mówi Krzysztof Krzemień z Termo Organiki - Złote Godło czyli najwyższe wyróżnienie jest dla nas tym bardziej cenne, bo to nagroda i wyrazy uznania od zadowolonych klientów.

 

W ramach ogólnopolskich badań opinii przeprowadzono wśród respondentów również identyfikację skojarzeń z badaną marką. Termo Organika i jej produkty najczęściej kojarzono z ciepłem, trwałością i oszczędnością, gwarancją wysokiej jakości, innowacyjnością produktów polskiego producenta. Z uzyskanych odpowiedzi wynika, że szczególnie ważna dla konsumentów była gwarancja jakości, jaką otrzymują kupując produkty Termo Organiki. Zarówno płyty styropianowe, jak i elementy systemów ociepleń (czyli tynki, kleje, farby) posiadają rekomendacje techniczne Instytutu Techniki Budowlanej.

 

Termo Organika od lat poszerza i udoskonala swoje produkty. Ważniejsze punkty w historii firmy to:

·         budowa sieci fabryk na terenie całego kraju

·         wprowadzenie na rynek styropianu w kropki – Dalmatyńczyk

·         rozszerzenie oferty produktowej opartej o rekomendacje techniczne ITB

·         wprowadzenie kompletnego systemu ociepleń, pochodzącego od jednego producenta

 

Więcej informacji o firmie i jej produktach znajduję się na stronie: www.termoorganika.com.pl

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Influent.pr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »