Technologie » Telekomunikacja
Kontakt bezpośredni i bezpłatny
Zobacz więcej zdjęć » |
Rozwiązanie to skierowane jest przede wszystkim do firm, dla których bezpośredni kontakt z klientem ma istotne znaczenie, a umożliwienie całkowicie darmowego połączenia stanowić może dodatkowy sposób budowania przewagi konkurencyjnej. Dotyczy to przedsiębiorstw, wykorzystujących call center, dla których VoiceLink jest alternatywą w istotny sposób zmniejszającą koszty.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Dzięki możliwości przekierowania połączeń na telefony stacjonarne i komórkowe, z technologii tej korzystać mogą także firmy, których pracownicy są mobilni. Zainteresowanie VoiceLinkiem wykazują też hotele, biura podróży, restauracje, organy administracji, uczelnie, szkoły i inne instytucje. VoiceLink obsługuje zgłoszenia na zasadzie call center: informuje internautę o stanie połączenia, w razie potrzeby ustawia kolejność zgłoszeń, cyklicznie rozdziela wywołania kolejnym konsultantom oraz zbiera statystyki. Szeroki zakres tych ostatnich czyni z niego efektywne narzędzie badań marketingowych.
Zakres możliwych zastosowań jest praktycznie nieograniczony – ikonę VoiceLinka można umieścić na każdej stronie internetowej. Ponadto ikona umożliwiająca połączenie może zostać umieszczona w podpisie korespondencji elektronicznej. Daje to możliwość natychmiastowego kontaktu z osobą, która wysłała e-mail.
Platforma umożliwiająca komunikowanie się internautów z konsultantami jest obsługiwana przez Activis Polska Sp. z o.o., który jest operatorem usługi VoiceLink. VoiceLink oficjalnie został zaprezentowany podczas VIII Kongresu INFOTELA (3-5 czerwca 2009), w którym udział biorą najważniejsi uczestnicy rynku komunikacji elektronicznej – mówi Jarosław Jaśkiewicz, Dyrektor Handlowy w Activis Polska sp. z o.o. - Zakończyliśmy tym samym trwający kilka miesięcy okres przygotowań tego projektu, który dzięki swej innowacyjności uzyskał poparcie kolegium ekspertów Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i otrzymał dofinansowanie z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - zadanie 1.4 - 4.1. Pozwoli nam to na stworzenie infrastruktury odpowiedniej do obsługi rosnącej grupy użytkowników VoiceLinka, szybkie zakończenie wszystkich planowanych prac rozwojowych i pełne wdrożenie na skalę masową.
Wśród umożliwiających rozmowę poprzez VoiceLinka są: Piotr i Paweł, Wydział Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie, Park Naukowo Technologiczny InQbator, Targi Kielce, Międzynarodowe Targi Łódzkie, Starostwo Powiatowe w Sejnach (woj. podlaskie), portal telepracuj.pl, wydawnictwo branżowe MSG Media, integrator teleinformatyczny Teletra Komtrans Poznań, Aksonet Poznań, Odecca, 24market.pl, hotel Meridian (Poznań), hotel Olimpia (Rybnik) czy skleptytoniowy.pl należący do Tabak Grupa sp. z o.o. z Kalisza.
Nadesłał:
CN Public Relations
|
Komentarze (0)