Gospodarka » Żywność
Koronne - nowe ciastka, które chcą zawojować rynek
Zobacz więcej zdjęć » |
„Koronne” to polskie ciastka nawiązujące do tradycji szlacheckich wypieków. Wyróżnia je wysoka jakość, staranny dobór składników i szeroki wachlarz smaków. W ofercie znajduję się kilkadziesiąt rodzajów słodkich wypieków. Klienci mają do wyboru m.in. biszkopty, pierniki, markizy i kruche ciasteczka. Konkurs na koncepcję nowego brandu wygrała Agencja Reklamowa Niceday z Łodzi. Zadanie powierzone Agencji Niceday obejmowało przygotowanie zasad komunikacji wizualnej dla nowej marki, w tym logotypu z hasłem i materiałów korporacyjnych. Umowa o współpracy obejmuje także przygotowanie wspierających sprzedaż kart produktów, katalogów oraz strony internetowej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ciastka marki „Koronne” debiutują w opakowaniach zbiorczych i są dostępne na wagę w wybranych punktach detalicznych i hipermarketach. Marka „Koronne” należy do polskiego producenta ciastek – firmy Robmar.
Agencja reklamowa Niceday działa od ponad 20 lat w obszarze projektowania i realizacji opakowań, opracowywania identyfikacji wizualnej, strategii reklamowych, materiałów wspomagających sprzedaż, multimediów i serwisów www, fotografii i poligrafii reklamowej oraz public relations. Klienci Niceday to przede wszystkim firmy z branży FMCG, finansowej, farmaceutycznej, developerskiej, instytucje samorządowe oraz przedsiębiorcy z sektora MSP.
www.niceday.pl
Osoba do kontaktu:
Piotr Anuszczyk
Account Manager
+48 692463803
p.anuszczyk@niceday.pl
Nadesłał:
Niceday
|
Komentarze (1)
2