Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda

Kosmetyki do stylizacji fryzur intymnych z Nowego Yorku dostępne są już w Polsce!

Kosmetyki do stylizacji fryzur intymnych z Nowego Yorku dostępne  są już w Polsce!
Zobacz więcej zdjęć »
Amerykańska marka Betty Beauty, oferująca kosmetyki do pielęgnacji, koloryzacji i stylizacji okolic bikini, jest już dostępna w Polsce. Wyłącznym dystrybutorem została firma Oxford Str.

Betty Beauty przełamuje dotychczasowe standardy i pokazuje, że dbałość o wygląd okolic intymnych nie powinna nikogo dziwić. Potwierdza to fakt, że przez cztery lata obecności na rynku, marka pozyskała 250 tys. zadowolonych klientów na całym świecie,
a 95 % użytkowniczek poleca ją swoim znajomym.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wyraz temperamentu i osobowości

- Wśród produktów Betty Beauty znaleźć można dwie linie farb do koloryzacji włosów
w okolicach intymnych. Pierwsza z nich jest bardziej stonowana i pozwala zostać blondynką, brunetką i szatynką również „tam na dole”. Druga natomiast przeznaczona jest dla osób mających ochotę na odrobinę szaleństwa i zabawy przy eksperymentowaniu z różem, błękitem, czerwienią, zielenią, pomarańczą czy lila – mówi Kamila Skalska, właścicielka firmy Oxford Str, będącej wyłącznym dystrybutorem produktów Betty Beauty w Polsce. – Bardzo popularne stają się również szablony, nadające fryzurze intymnej określony kształt m.in. serca, błyskawicy, gwiazdki lub ust, a także  krem do depilacji miejsc intymnych, nad którego formułą przez kilka lat pracowali specjaliści w dziedzinie chemii, biologii i ginekologii – dodaje Kamila Skalska.

 

 

 

 

W domu i w salonie

O wygląd fryzury w okolicach intymnych można zadbać w domu, albo w gabinecie kosmetycznym lub fryzjerskim. Takie usługi proponuje między innymi Wax Studio z Gdańska. ─ Moje klientki już od pewnego czasu dopytywały o takie usługi, jednak duże zainteresowanie produktami Betty Beauty przekroczyło moje przewidywania – mówi Joanna Sumczyńska, właścicielka salonu.

Nie tylko dla kobiet

Czteroletnia historia na amerykańskim rynku pokazała, że większość klientów Betty Beauty to kobiety pomiędzy 29 a 54 rokiem życia. Po produkty te coraz częściej sięgają
i mężczyźni, stanowiąc 14 % wszystkich klientów firmy. W Stanach Zjednoczonych fryzury intymne robią furorę, zwłaszcza w show biznesie.

Produktów Betty Beauty używają m.in. Samantha Jones w serialu „Seks w wielkim mieście”, muzycy P. Diddy, Jack Black czy aktor Ben Stiller.

 

Więcej informacji na stronie internetowej:

http://bettybeauty.pl/

oraz na Facebooku:

http://www.facebook.com/miejscintymnych?ref=ts&fref=ts

 

O Betty Beauty:

Marka Betty Beauty została stworzona w 2008 roku przez amerykankę Nancy Jarecki.  W czasie podróży po Europie, Nancy w rzymskim salonie fryzjerskim dostrzegła, że kobiety wychodziły
od fryzjera z resztkami farby do włosów. Okazało się, że klientki proszą o pozostałości farby, aby farbować włosy w okolicach intymnych. Po powrocie do Nowego Yorku Nancy Jarecki zabrała się do pracy i stworzyła markę Betty Beauty, która od tego czasu zdobyła 250 tys. zadowolonych klientów
i jest obecna na 6 kontynentach, w 29 krajach.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna Sobolewska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »