Rozrywka » Turystyka
Kosmetyki Kerstin Florian po raz pierwszy w Polsce,
Kerstin Florian to rodzinna firma założona w Szwecji przez Kerstin i Charlene Florian, które osobiście przez lata przeszukiwały źródła botaniczne w poszukiwaniu naturalnych składników i metod, jakie można zaimplementować w nowoczesnym spa. Zdobytą wiedzę i doświadczenie wykorzystały dla stworzenia kosmetyków, gwarantujących nie tylko natychmiastowe efekty, ale i wyjątkowe zmysłowe doświadczenie ich użytkowania. Kerstin Florian to jednak znacznie więcej. Ideą marki jest przekonanie, iż zewnętrzne piękno nierozerwalnie scala się z wewnętrzną równowagą, zdrowym odżywianiem i zdrowym ciałem, zgodnie z maksymą „Outer Beauty, Inner Health”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
To przekonanie dzieli też The SPA w DoubleTree by Hilton Warsaw, które swoją nową ofertę zbudowało na bazie Kerstin Florian. Menu obejmuje przekrój propozycji dla każdego typu cery, począwszy od luksusowych zabiegów dla cery dojrzałej, poprzez ukierunkowane rozwiązywanie problemów, po zabiegi pielęgnacyjne i upiększające. Ponieważ istotą spa jest doświadczenie relaksu, nie zabrakło też kompleksowych i niezwykle aromatycznych masaży i zabiegów na całe ciało. Wszystkie wykorzystują profesjonalne linie szwedzkich kosmetyków. Zabieg w The SPA powinien mieć swoją kontynuację w pielęgnacji domowej, dlategowww.kerstinflorian.com Więcej informacji nt. oferty The SPA na stronie: www.DoubleTreeWarsaw.pl. Rezerwacje na zabiegi pod numerem: +48 22 278 0075 lub via DoubleTreeWarsaw.Spa@hilton.com. O DoubleTree By Hilton DoubleTree by Hilton to sieć ponad 370 hoteli zlokalizowanych w dużych miastach oraz regionach turystycznych w 32 krajach. Marka oferuje noclegi w nowoczesnych, luksusowych warunkach, zaprojektowanych specjalnie z myślą o zapewnieniu wygody osobom podróżującym w celach biznesowych i turystycznych. Każdy gość DoubleTree by Hilton, ma zapewniony udany pobyt, na który składa się wiele usług i udogodnień, począwszy od legendarnych, stanowiących znak rozpoznawczy marki ciepłych ciasteczek z wiórkami czekoladowymi podawanych na powitanie w recepcji, a skończywszy na korzyściach związanych z udziałem w programie lojalnościowym Hilton HHonors. W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat hoteli DoubleTree by Hilton zapraszamy do odwiedzenia strony: www.doubletree.com. Użytkownicy mediów społecznościowych mogą skorzystać z: www.facebook.com/doubletree, www.twitter.com/doubletree i www.youtube.com/doubletreehotels.. Dziennikarzy i blogerów zapraszamy do odwiedzenia strony: http://news.doubletree.com/CookieCare. O Hilton Worldwide Hilton Worldwide jest jedną z najbardziej znanych na świecie sieci hotelowych, obejmującą luksusowe i średniej klasy hotele oraz apartamenty tzw. przedłużonego pobytu (extended-stay). Od 96 lat Hilton Worldwide oferuje podróżującym najlepsze warunki zakwaterowania i obsługę. Sieć firmy składa się z ponad 4300 hoteli oferujących ponad 715 tys. pokoi, zlokalizowanych w 94 krajach. W jej skład wchodzą takie znane marki jak: Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Curio - A Collection by Hilton, Canopy by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton oraz Hilton Grand Vacations. Firma prowadzi także światowej klasy program lojalnościowy Hilton HHonors®. Informacje na temat marki znajdą Państwo na stronie news.hiltonworldwide.com lub pod adresami www.facebook.com/hiltonworldwide, www.twitter.com/hiltonworldwide, www.youtube.com/hiltonworldwide, www.flickr.com/hiltonworldwide oraz www.linkedin.com/company/hilton-worldwide.
Nadesłał:
Komentarze (0)