Firma » Reklama
Kreatywny Dyrektor Grey Matters
Zobacz więcej zdjęć » |
Yossarian Malewski zajmie się kreacją projektów realizowanych przez Grey Matters. Agencja działa w strukturach jednej z największych polskich grup mediowych – ASM group.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Pilnuję, aby sztuka, którą robimy w agencji, była sztuką użytkową, oddającą nastrój i wartość marki w najbardziej efektywny sposób. Chcemy prowokować klienta do działania, a do tego potrzebna jest odpowiednia kreacja i strategia. Cieszę się, że mogę współpracować z tak świetnym strategiem, jakim jest Tomek Włodarczyk – to, co od niego dostaje, wytycza jasne granice między szaleństwem kreacji a pracą, którą musimy wykonać przy realizacji danych projektów – mówi Yossarian Malewski, Dyrektor Kreatywny Grey Matters.
Wcześniej współtworzył koncepcje dla m.in. takich marek jak: Microsoft, Danone, Colgate Palmolive, Centertel (Orange), TPSA, VF Polska (Lee, Wrangler, HIS, Maveric), Glaxo i wielu innych.
Inspiracje czerpie ze wszystkiego co spotyka w codziennym życiu. Jest ich tak wiele, że znajdują ujście w innych twórczych zajęć, które budują jego wszechstronność artystyczną (muzyka ilustracyjna, fotografia).
GreyMatters Sp. z o.o. jest agencją full service specjalizującą się w kompleksowej obsłudze komunikacji marketingowej BTL i ATL. Siłą agencji jest doświadczony kreatywny zespół, który reprezentuje orientację na sprzedażową skuteczność działań marketingowych. GreyMatters jest trzonem kreacji i produkcji ASM group, jednej z największych polskich grup mediowych.
Nadesłał:
promo
|
Komentarze (0)