Firma » Bankowość
Kredyt gotówkowy w Bankowości Internetowej i Mobilnej Getin Banku
Proces zakupu kredytu w Bankowości Internetowej i aplikacji mobilnej będzie prosty i przejrzysty - Klient musi jedynie wypełnić wniosek. Następnie Bank dokona analizy danych i – jeśli zajdzie taka potrzeba – poprosi o dodatkowe zaświadczenia. Wymagane dokumenty można będzie złożyć elektronicznie, bez konieczności pojawiania się w placówce. Na etapie procesowania wniosku Klient sam zdecyduje czy chce udokumentować swój dochód na oświadczenie, czy woli przedstawić dokumenty dochodowe (zależy to, między innymi, od wysokości wnioskowanej kwoty kredytu).
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– Przez cały czas ulepszamy naszą ofertę dostępną za pośrednictwem bankowości internetowej oraz mobilnej. Pandemia stawia przed nami wiele wyzwań, na które musimy reagować bardzo szybko – chodzi przede wszystkim o bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników. Zdalne wnioskowanie o kredyt to kolejna z przygotowanych przez nas propozycji minimalizujących konieczność wizyty w placówce Banku – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej.
Do tej pory sprzedaż kredytów w kanałach elektronicznych dotyczyła ściśle określonej bazy klientów, których zdolność kredytową Bank był w stanie oszacować na podstawie już posiadanych danych. Klienci mieli możliwość zakupu kredytów gotówkowych, limitu w koncie oraz karty kredytowej. Dodatkowo mogli skorzystać z przeniesienia kredytu gotówkowego z innego banku, z możliwością dobrania dodatkowych środków.
W dobie pandemii COVID-19 bardzo ważne jest zachowanie wszelkich zasad bezpieczeństwa i dystansu społecznego. Możliwość wnioskowania o kredyt poprzez kanały zdalne to jeden z wielu przykładów troski Getin Banku o Klienta i zapewnienia najwyższych standardów.
Nadesłał:
GetinBank
|
Komentarze (0)