Gospodarka » Żywność
Kropla Délice – nowa, stylowa woda na restauracyjnych stołach
Zobacz więcej zdjęć » |
Biznesowy lunch, wieczorny drink czy romantyczna kolacja we dwoje. Ważnym elementem wszystkich tych okazji jest obecność na stole butelki wody, która stanowi idealny dodatek zarówno do posiłków, jak i drinków. Kropla Délice, nowa propozycja firmy Coca-Cola, doskonale wpisuje się w każdą z wymienionych okoliczności. Woda podawana jest w stylowej, szklanej butelce, której kształt został zainspirowany kroplą wody.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Polacy chcą, aby wizyta w restauracji wiązała się zarówno z doznaniami smakowymi, jak i estetycznymi. Prosty i przejrzysty kształt eleganckiej szklanej butelki Kropli Délice doskonale koresponduje z charakterem tej wody – jej naturalnością, wyjątkowością i wspaniałym smakiem – mówi Wojciech Pruszkowski, kierownik ds. marketingu klienckiego w Coca-Cola HBC Polska.
Ujęcie Kropli Délice znajduje się w miejscowości Tylicz, na terenie Beskidu Sądeckiego. Jest to jeden z najczystszych ekologicznie regionów Polski. Dzięki doskonałym warunkom naturalnym regionu Kropla Délice charakteryzuje się doskonałym smakiem, delikatnymi bąbelkami oraz bogactwem składników mineralnych, takich jak wapń czy magnez.
Jeszcze kilka lat temu wizyta w restauracji była dla większości Polaków luksusem. Dziś, jak pokazują dane, ponad 40 procent[1] osób w Polsce przynajmniej raz w tygodniu jada poza domem. Co więcej, 15 procent[2] Polaków jada „na mieście” codziennie. Częstsze wizyty w restauracjach wiążą się również z coraz większymi wymaganiami klientów.
Najnowsza, wodna propozycja firmy Coca-Cola będzie dostępna wyłącznie w kanale HoReCa, dlatego też produkt został stworzony pod kątem potrzeb osób, dla których korzystanie z oferty hoteli i restauracji jest częścią stylu życia. Przede wszystkim mowa tu o osobach w wieku 30-40 lat, otwartych, ciekawych świata i aktywnych. To również konsumenci, którzy nie boją się urozmaicać chwilami przyjemności życia swojego i swoich bliskich.
Kropla Délice to efekt uważnego słuchania potrzeb konsumentów. Zależało nam na zaoferowaniu wyjątkowego produktu, o doskonałym smaku oraz wysokiej zawartości składników mineralnych. Nasza nowa woda idealnie uzupełnia posiłek w restauracji, wzbogacając jego walory smakowe – podkreśla Damian Podawca, kierownik marek Kropla Délice i Kropla Beskidu w Coca-Cola Poland Services.
Aby w pełni docenić wysoką jakość Kropli Délice, należy serwować ją w temperaturze 12°C, czyli tej zbliżonej do panującej w źródle. To sprawia, że zachowuje ona wówczas swoje unikatowe walory smakowe. Jest to również ciekawa propozycja dla wielbicieli drinków – Kropla Délice idealnie pasuje jako jeden ze składników szprycera.
O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:
System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola,Coca-Cola Zero, Coca-Cola Cherry, Fanta, Sprite, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu, Kropla Delice, napoje Kropla oraz herbaty mrożone Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają 2700 osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów
Więcej informacji udzielają:
Anna Solarek
Kierownik ds. kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services
Coca-Cola Poland Services
kom.: +48 695 617 136; e-mail: asolarek@coca-cola.com
Jakub Kiraga
Account Executive
Hill + Knowlton Strategies kom.: +48 607 911 291, e-mail: jakub.kiraga@hkstrategies.com
[1] Dane za raportem „Polska na talerzu”.
[2] Ibidem.
Nadesłał:
hillknowlton
|
Komentarze (0)