Kultura, sztuka » Kultura

KROSNO ogłasza zwycięzców konkursu KROSNO YOUNG D’SIGNERS

Krosno rozstrzygnęło I edycję konkursu KROSNO YOUNG D’SIGNERS i przyznało nagrody trzem finalistom.

9 kwietnia w Mediolanie, w trakcie otwarcia wystawy KROSNO „Sacred Geometry", wyróżnienia otrzymali młodzi i zdolni europejscy projektanci, którzy w ramach zadania konkursowego stworzyli szklane kolekcje inspirowane „Spotkaniami przy stole".

 

Wraz z pomocą młodych projektantów, KROSNO GLASS pokazuje, jak niezwykłe i unikatowe szklane naczynia mogą zmienić zwykłą chwilę w niezwykły moment wart celebracji. Tematem pierwszej edycji konkursu KROSNO YOUNG D'SIGNERS były odnoszące się do bliskości i rodzinnego ciepła „Spotkania przy stole". Autorami projektów, które zyskały największe uznanie wśród jury zostali:

  • I miejsce: Chiara Giulia Arancibia
  • II miejsce: Stanisław Stupkiewicz
  • III miejsce: Inez Kochanowicz-Watson

Wszyscy trzej laureaci otrzymali zaproszenia na Salone del Mobile 2019 w Mediolanie - znane na całym świecie wydarzenie promujące design, oraz nagrody w wysokości 7 500 zł, 5 000 zł oraz 3 000 zł. Ponadto projekt wykonany przez zwyciężczynię konkursu, Chiarę Giulię Arancibię, na który składają się kieliszki, szklanki oraz karafka, zostanie wyprodukowany przez KROSNO.

Laureaci KROSNO YOUNG D'SIGNERS zostali ogłoszeni przez światowej sławy projektanta, autora limitowanej kolekcji SAKRED dla marki KROSNO D'SIGN - Karima Rashida. W składzie jury konkursowego znaleźli się również: Jan Kochański, projektant uhonorowany nagrodą Wallpaper Design Award 2014, Paweł Szymański - Prezes Zarządu Spółki Krosno Glass oraz Mariusz Miękoś - doświadczony strateg kreatywny. Ogłoszenie zwycięzców miało miejsce w trakcie otwarcia wystawy powstałej we współpracy z Karimem Rashidem „Sacred Geometry" w Mediolanie, gdzie marka Krosno, po raz pierwszy zaprezentowała również swoje najważniejsze i niepokazywane do tej pory produkty, które powstały w polskiej hucie.

Projekty młodych artystów były oceniane pod kątem zgodności z tematem konkursu, kreatywności, pomysłowości ujęcia tematu oraz wrażliwości artystycznej. Więcej szczegółów na temat projektu można znaleźć na stronie www.youngdesigners.eu

KROSNO - informacje o firmie

KROSNO to synonim najwyższej jakości od 1923 roku. Jest jednym z największych producentów szkła użytkowego w Polsce, a także cenionym dostawcą na ponad 60 światowych rynkach. Marka KROSNO odkrywa szeroki asortyment produktów, wyróżniających się funkcjonalnością, kunsztem i ponadczasowym wzornictwem.

Międzynarodową wizytówką KROSNO jest szkło formowane tradycyjną metodą ręczną. Klienci wysoko cenią sobie również szkło formowane automatycznie, które oferowane jest w doskonałej jakości i konkurencyjnych cenach. Dla klientów biznesowych na całym świecie KROSNO tworzy wyroby na specjalne zamówienie, oferując pełną gamę usług: od projektu do finalnego produktu. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

HKStrategiesPL

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »