Społeczeństwo » Społeczeństwo

Książki na pomoc nieuleczalnie chorym dzieciom

Książki na pomoc nieuleczalnie chorym dzieciom
Zobacz więcej zdjęć »
Chcesz pomóc dzieciom z Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci? To proste! Do 20 sierpnia przynieś do Magnolia Park dowolną książkę, a dzięki temu pomożesz zebrać pieniądze na leczenie lub rehabilitację dzieci.

To kolejna edycja akcji „Buy a book”, czyli corocznego charytatywnego kiermaszu książek, który po raz kolejny odbędzie się w Magnolia Park. Pierwszy etap akcji to trwająca właśnie wielka zbiórka książek. Drugi to zaplanowany na przełom sierpnia i września kiermasz. Podarowane książki będzie można kupić za 5 zł, 10 zł, 15 zł lub ich wielokrotność – albo wybierając jakąś ciekawą pozycję dla siebie, albo po prostu pomagając. Cały dochód zostanie przekazany dla Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci.

Nawet niewielki gest i odrobina dobrej woli może okazać się wielkim wsparciem. Pomóc może każdy, a im więcej darczyńców i książek, tym więcej uśmiechów na twarzach dzieci – zachęca Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park, która jest partnerem strategicznym wydarzenia.

Jakie książki można przynosić? Mile widziane są pozycje literatury dziecięcej, komiksy, kryminały, przewodniki, książki kucharskie, a także audiobooki. Ważne, aby przekazywać egzemplarze wydane po 2012 roku i w dobrym stanie. Książki można oddawać w Punkcie Informacyjnym Magnolia Park na parterze (przy Empiku) jeszcze do 20 sierpnia.

- Cieszymy się, że akcja „Buy a Book” na stałe wpisała się w kalendarz wrocławskich wydarzeń. Każde wsparcie jest dla nas bardzo ważne. Jesteśmy hospicjum domowym co oznacza, że nieuleczalnie i przewlekle chore dzieci przebywają w swoich własnych domach. Właśnie tam zapewniamy im  odpowiednie warunki, rehabilitację i wszelką inną potrzebną pomoc - tłumaczy Beata Hernik-Janiszewska, prezes zarządu Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci.

Głównym organizatorem akcji jest wrocławskie Centrum Hewlett Packard Enterprise we współpracy z lokalnym oddziałem Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL) oraz Fundacją Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci. Wydarzenie odbywa się pod patronatem honorowym prezydenta Wrocławia, a także Wrocławskiej Rady Kobiet, ARAW, American Chamber of Commerce oraz Europa Forum. Akcja organizowana jest cyklicznie już od 2013 roku, a w kolejnych edycjach udało się zebrać ponad 100 000 złotych na wsparcie celów statutowych Fundacji.

Magnolia Park regularnie wspiera Fundację Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci. Wspólnie działają podczas akcji Pola Nadziei - międzynarodowego programu, którego celem jest pozyskanie pieniędzy na działalność hospicjów. Galeria organizuje też zbiórki krwi z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu.

Więcej informacji

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PREXPERT

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »
Array ( [p_srv_id] => 3 [p_usr_id] => 98872 [p_type] => ARTICLE [p_accepted] => YES [p_status] => ENABLED [p_pkg_nr] => 1 [p_pkg_items] => 4 [p_ctg_ids] => )