Społeczeństwo » Społeczeństwo
Kto wygra dziewiąte kolorowe boisko?
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Jak co roku uczniowie szkół podstawowych z całej Polski staną przed szansą wygrania dla swojej szkoły wielofunkcyjnego boiska sportowego. Zadaniem konkursowym jest przygotowanie przez uczniów krótkiego wideoklipu w konwencji LipDub. „Kolory inspirują!” to hasło przewodnie tegorocznej edycji.
Zgłoszenia szkół do programu dokonują gminy, do których zostały właśnie wysłane materiały informacyjne oraz zaproszenia do uczestnictwa w konkursie.
Celem programu „Kolorowe boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga” jest popularyzowanie wśród dzieci idei aktywnego spędzania wolnego czasu, wspólnego działania na rzecz szkoły, a także stwarzanie odpowiednich warunków do uprawiania sportu. Akcja skierowana jest do szkół podstawowych z małych miejscowości do 30 000 mieszkańców. Już od 25 maja na wszystkie zakwalifikowane szkoły będzie można głosować on-line. To od wyniku tego etapu będzie zależało, kto trafi do finałowej „dwudziestki”.
Aby zapewnić wszystkim uczestnikom równe szanse, w tegorocznej odsłonie konkursu szkoły będą podzielone na cztery grupy zależne od wielkości miejscowości, z których pochodzą. Z każdej grupy, dzięki głosowaniu internautów zostaną wyłonieni finaliści, których prace oceni jury. Dzięki rywalizacji w grupach nawet najmniejsza społeczność szkolna ma szanse na wygrać wymarzone boisko oraz inne cenne nagrody!
Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 26 czerwca – w dniu zakończenia roku szkolnego, a już we wrześniu uczniowie zwycięskiej placówki rozegrają swój pierwszy mecz na wymarzonym i wywalczonym obiekcie.
Więcej szczegółów na stronie www.koloroweboiska.pl w zakładce Konkurs.
| Nadesłał:
            RedPen | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)