Technologie » Internet
Które strony marketingowe są najlepiej widoczne w Google?
Co to znaczy „najlepiej widoczne w Google”?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Najlepiej widoczne witryny w Google to te, które wyświetlają się w organicznych wynikach wyszukiwania na najwyższych pozycjach na największą liczbę fraz kluczowych. O takie wyniki nie jest łatwo, zwłaszcza w branży marketingowej, która na co dzień zajmuje się walką o jak najwyższe pozycje w Google zarówno dla siebie, jak i dla swoich klientów. Krótko mówiąc – o pozycje biją się najlepsi!
Skąd pochodzą dane?
W Senuto zbudowano mechanizm pozwalający na skategoryzowanie wszystkich domen w polskim Internecie. Oprócz tego, w kategorie udało się pogrupować również frazy kluczowe, na które te domeny są widoczne w Google. Zastosowany podział opiera się na 403 kategoriach tematycznych określonych przez IAB. Jedną z kategorii jest Marketing, a strony, które znalazły się w rankingu zaliczają się do 100 domen, posiadających największą liczbę fraz na pozycjach 1-10 właśnie w tej kategorii.
Kto znalazł się w rankingu?
W grupie pierwszych 25 witryn umieszczonych w rankingu znalazły się w większości agencje marketingu online oraz SEO, ale również strony internetowe narzędzi wspomagających działania marketingowe w sieci oraz kilka blogów osobistych.
Do 10 najlepiej zoptymalizowanych pod kątem SEO witryn w tematyce marketingu należą:
1. Eactive.pl
2. Grupa-tense.pl
3. Delante.pl
4. Whitepress.pl
5. Poradnikprzedsiebiorcy.pl
6. Freshmail.pl
7. Keywordtool.io
8. Artefakt.pl
9. Sprawnymarketing.pl
10. Sunrisesystem.pl
Pełny ranking 100 najlepiej widocznych witryn w kategorii Marketing dostępny jest pod adresem: https://www.senuto.com/pl/blog/ranking-100-najlepiej-widocznych-witryn-w-kategorii-marketing/
Senuto to kompleksowa platforma, która w jednym miejscu skupia wszystkie narzędzia wspomagające prowadzenie i analizę działań SEO. Dzięki modułom Senuto każdy specjalista SEO jest w stanie kontrolować efekty działań i analizować swoją witrynę pod kątem wyszukiwarek internetowych. Platforma biznesowo wspierana jest przez fundusz inwestycyjny KnowledgeHub oraz współtwórcę SARE i inwestora w spółki technologiczne w obszarze komunikacji marketingowej - Krzysztofa Dębowskiego. www.senuto.com
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)