Technologie » Internet

Które strony marketingowe są najlepiej widoczne w Google?

Senuto wzięło pod lupę witryny o tematyce marketingowej obecne w polskim Google. Zbadano, które strony w tej kategorii są najlepiej widoczne w wyszukiwarce, a tym samym najodpowiedniej zoptymalizowane pod kątem algorytmów Google.

Co to znaczy „najlepiej widoczne w Google”?

Najlepiej widoczne witryny w Google to te, które wyświetlają się w organicznych wynikach wyszukiwania na najwyższych pozycjach na największą liczbę fraz kluczowych. O takie wyniki nie jest łatwo, zwłaszcza w branży marketingowej, która na co dzień zajmuje się walką o jak najwyższe pozycje w Google zarówno dla siebie, jak i dla swoich klientów. Krótko mówiąc – o pozycje biją się najlepsi!

Skąd pochodzą dane?

W Senuto zbudowano mechanizm pozwalający na skategoryzowanie wszystkich domen w polskim Internecie. Oprócz tego, w kategorie udało się pogrupować również frazy kluczowe, na które te domeny są widoczne w Google. Zastosowany podział opiera się na 403 kategoriach tematycznych określonych przez IAB. Jedną z kategorii jest Marketing, a strony, które znalazły się w rankingu zaliczają się do 100 domen, posiadających największą liczbę fraz na pozycjach 1-10 właśnie w tej kategorii.

Kto znalazł się w rankingu?

W grupie pierwszych 25 witryn umieszczonych w rankingu znalazły się w większości agencje marketingu online oraz SEO, ale również strony internetowe narzędzi wspomagających działania marketingowe w sieci oraz kilka blogów osobistych.

Do 10 najlepiej zoptymalizowanych pod kątem SEO witryn w tematyce marketingu należą:

1.      Eactive.pl

2.      Grupa-tense.pl

3.      Delante.pl

4.      Whitepress.pl

5.      Poradnikprzedsiebiorcy.pl

6.      Freshmail.pl

7.      Keywordtool.io

8.      Artefakt.pl

9.      Sprawnymarketing.pl

10.  Sunrisesystem.pl

 

Pełny ranking 100 najlepiej widocznych witryn w kategorii Marketing dostępny jest pod adresem: https://www.senuto.com/pl/blog/ranking-100-najlepiej-widocznych-witryn-w-kategorii-marketing/

 

Senuto to kompleksowa platforma, która w jednym miejscu skupia wszystkie narzędzia wspomagające prowadzenie i analizę działań SEO. Dzięki modułom Senuto każdy specjalista SEO jest w stanie kontrolować efekty działań i analizować swoją witrynę pod kątem wyszukiwarek internetowych. Platforma biznesowo wspierana jest przez fundusz inwestycyjny KnowledgeHub oraz współtwórcę SARE i inwestora w spółki technologiczne w obszarze komunikacji marketingowej - Krzysztofa Dębowskiego.  www.senuto.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »