Dom » Wnętrza
Kuchnia i łazienka marzeń w czasie epidemii. Jak działają polskie firmy meblowe?
Zobacz więcej zdjęć » |
Sytuacja związana z epidemią koronawirusa wpłynęła na funkcjonowanie całej branży, forsując wprowadzenie nowych rozwiązań i metod pracy. Zespół Cosentino poprosił swoich partnerów o komentarz na temat tego jak zmieniła się ich praca w związku z ograniczoną możliwością bezpośredniego kontaktu z klientami.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Obecna sytuacja paradoksalnie może okazać się sprzymierzeńcem planów i prac remontowych. Zwolnienie tempa życia niesie możliwość zebrania inspiracji, zapoznania się z ofertą producentów, przesłania próbek, kontaktu się z kamieniarzem, architektem czy studiem wykonującym zabudowy kuchenne lub łazienkowe. Praca nad koncepcją i finalizacją projektu jest zazwyczaj dość czasochłonna i wymaga wielu poprawek. Czy możliwe jest zrealizowanie tych zadań w trybie zdalnym? Wielu producentów szybko zareagowało na obecne warunki i przygotowało ofertę dostosowaną do wymogów sytuacji.
Rozwiązania cyfrowe w służbie klienta
Z pomocą producentom i projektantom przychodzą rozwiązania cyfrowe. W obecnych warunkach większość profesjonalistów decyduje się na konsultacje zdalne:
„W trosce o zdrowie naszych Klientów, pracowników i ich rodzin, wprowadziliśmy kampanię #zostańwdomu, poprzez którą chcemy zachęcić Klientów i Architektów do kontaktu z nami poprzez email, telefon czy skype. Obecnie cały proces zakupowy, projektowy oraz konsultacje można przeprowadzić bez konieczności wizyty Klienta w salonie Maxfliz." - opowiada Martyna Kozłowska, Dyrektor ds. Marketingu sieci MaxFliz.
Pojawiły się również dedykowane platformy ułatwiające składanie zamówień:
„Aby umożliwić klientom bezproblemowe korzystanie z naszych usług wprowadziliśmy możliwość zamówienia kuchni bez wychodzenia z domu. Wystarczy tylko wypełnić formularz na naszej stronie internetowej i czekać na telefon od projektanta. Podczas rozmowy projektant wsłuchuje się w potrzeby klienta i jego oczekiwania, a następnie wykonuje projekt." - tłumaczy Monika Odoj z sieci ernestrust.
Nacisk na bezpieczeństwo
Kolejny partner Cosentino, poznańska firma Zajc, oferuje możliwość umówienia się na wirtualny spacer po showroomie. Możliwe jest również wykonywanie pomiarów, jeśli klient udostępni puste pomieszczenie. Oczywiście odbywa się to przy zachowaniu wszystkich zasad bezpieczeństwa. W sytuacji, gdy przesłany projekt jest precyzyjny i nie budzi wątpliwości możliwe jest również zamówienie mebli i wyposażenia bez konieczności wykonywania dodatkowych pomiarów i wizyty w showroomie. Troskę o bezpieczeństwo podczas spotkań deklarują zresztą praktycznie wszystkie firmy. W tej chwili to priorytet podczas spotkań z klientami. Arleta Kuznowicz ze Studia De Gosh dodaje: „W razie konieczności organizujemy spotkanie, lecz zwracamy szczególną uwagę na zachowanie środków ostrożności. Niektórych kwestii nie da się omówić na odległość - Klient musi mieć możliwość ocenić czy proponowane materiały mają odpowiednią fakturę, głębię, wytrzymałość... Wprowadziliśmy więc obowiązek każdorazowej dezynfekcji omawianych materiałów."
By zyskać pełne informacje o miejscach, gdzie bez przeszkód zamówimy teraz produkty Cosentino, warto odwiedzać regularnie stronę i media społecznościowe polskiego oddziału firmy, który regularnie aktualizuje listę swoich partnerów. Znajdziemy tam przydatne informacje o bieżącej działalności firm:
- Zajc, Modern Studio, Studio DeGosh, Klaus Meble (ulokowanych w zachodniej części kraju),
- Studio Kome, Hul Kuchnie, Kuchnie HDM, Werk Meble (na południowym zachodzie),
- Homevest, Meble Klonex, Strefa Kuchni, Marpi (w centrum),
- Meble Sądeckie, Leo Design, Aktywna Kuchnia, Opa Mebel (na południowym wschodzie),
czy ernestrust i MaxFliz, których salony znajdziemy w wielu lokalizacjach w Polsce.
Więcej na blogu: www.cosentino.com
Nadesłał:
OKK!
|
Komentarze (0)