Technologie » AGD - RTV
Kuchnia Polaka – bez czego nie wyobrażamy sobie tego pomieszczenia? Wyniki najnowszego raportu
Zobacz więcej zdjęć » |
Są jednak takie urządzenia, bez których nie wyobrażamy sobie tego pomieszczenia. Co do nich należy? W swoim najnowszym badaniu[1] sprawdziła to marka Hotpoint, producent sprzętów AGD.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zdecydowana większość respondentów nie wyobraża sobie swojej kuchni bez lodówki (96%). Ponad ¾ badanych wskazało na kuchnię gazową lub elektryczną. Na podstawie wyników można wyciągnąć także wniosek, że lubimy robić zapasy – aż 56% Polaków nie wyobraża sobie kuchni bez zamrażarki. Co ciekawe, zależy na niej bardziej osobom bez dzieci niż tym, którzy są rodzicami.
Równie istotny jest piekarnik wielofunkcyjny, który wskazał co 2 ankietowany. Podobnie wygląda sytuacja z kuchenką mikrofalową – aż 45% Polaków wymienia ją jako obowiązkowy sprzęt w swojej kuchni.
Na kolejnych miejscach znalazły się „wygodne sprzęty”, jak zmywarka (31%), ekspres do kawy (23%) i sokowirówka (19%). Mimo panującego trendu na zdrową żywość, 16% ankietowanych nie wyobraża sobie swojej kuchni bez frytownicy.
Jak pokazują badania, panowie cenią wygodę i oszczędność czasu – jedyne urządzenia, które uznają jako niezbędne w kuchni częściej niż kobiety to kuchenka mikrofalowa i ekspres do kawy.
Jakie sprzęty wybieramy – wolnostojące czy w zabudowie?
Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenia marki Hotpoint, w przypadku typowych sprzętów AGD dominują te wolnostojące. Tego typu lodówki posiada 86% ankietowanych, a piekarniki 65%. Jedynie zmywarkę częściej posiadamy w zabudowie (23%). Choć większość Polaków deklaruje brak tego sprzętu w domu (59%).
Szeroką gamę sprzętów do zabudowy i wolnostojących w stylu nowoczesnym, klasycznym czy retro, znajdziemy m.in. w ofercie marki Hotpoint.
Dodatkowe informacje
Hotpoint to marka, która tworzy ergonomiczne, intuicyjne i bezpieczne sprzęty gospodarstwa domowego. Charakteryzuje je nowoczesny design, funkcjonalność oraz komfort użytkowania. Produkty wyróżniają się wyjątkowym wzornictwem, łatwością obsługi oraz najwyższą jakością.
Marka Hotpoint stawia sobie za cel tworzenie unikatowych rozwiązań technologicznych. Zastosowana w sprzętach technologia High Definition, opiera się na zaawansowanych systemach, które usprawniają nasze codzienne życie. Na przykład piekarniki z systemem Dual Flow zapewniają równomierną dystrybucję ciepła wewnątrz urządzenia, co sprawia, że pieczenie staje się prostsze i szybsze. Natomiast lodówki z funkcją Active Oxygen pozwalają utrzymać świeżość produktów nawet przez 9 dni od dnia zakupu.
Nienaganna skuteczność połączona z najwyższej klasy designem – ta ambitna wizja stała się rzeczywistością, dzięki zapoczątkowanej w 1968 roku i wciąż kontynuowanej współpracy z japońskim architektem Makio Hasuike, świetnym interpretatorem emocji marki Hotpoint i projektantem m.in. lodówki czterodrzwiowej i pralki Aqualtis. Ta ostatnia oferowała programy dopasowane do wszystkich rodzajów ubrań i była owocem wielu lat studiów i badań w dziedzinie prania, wzmocnionych kreatywnością Hasuike.
Koncentracja marki na aspektach dbałości o bezpieczeństwo środowiska ma także ogromne znaczenie w procesie projektowania urządzeń, które zapewniają najwyższe standardy efektywności i niższe zużycie zasobów, co potwierdza znak Ecotech na pralkach, zmywarkach, pralko-suszarkach, lodówkach i piekarnikach. Jest on gwarancją zrównoważonego zużycia energii bez uszczerbku dla efektów działania każdego z urządzeń.
Innowacyjne podejście do każdego produktu to najważniejszy cel przyświecający marce Hotpoint. Jej produkty trafiają w potrzeby konsumentów, ponieważ stanowią idealne połączenie technologii, estetyki i oszczędności energii. Potwierdza to m.in. linia Luce, której motywem przewodnim jest połączenie szkła i stali. Gwarantuje to trwałość i wytrzymałość sprzętów, nadając im jednocześnie innowacyjny i elegancki wygląd.
Hotpoint jest marką wchodzącą w skład Whirlpool Group.
Więcej informacji na stronie www.hotpoint.pl
[1] Ogólnopolskie badanie ilościowe realizowane techniką CAWI - przeprowadzone wśród członków społeczności badawczej Zymetrii. Realizacja badania: 04.02.2016 – 07.02.2016 r. Polacy w wieku 25-50 lat, N=370
Nadesłał:
38PR
|
Komentarze (0)