Firma » Biznes
Kuehne + Nagel wprowadza platformę eShipAsia, spełniającą wymagania logistyczne azjatyckich logistyk
Zobacz więcej zdjęć » |
Kuehne + Nagel uruchamia eShipAsia, internetową platformę logistyczną, która umożliwia nadawcom w Azji optymalizację transportu towarów na podstawie trasy, czasu tranzytu oraz kosztów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Jako jeden z największych światowych rynków, handel wewnątrz Azji jest bardzo dynamiczny i rozdrobniony. Charakteryzuje się transakcyjnymi modelami biznesowymi. To sprawia, że znalezienie i zlecenie najlepszych opcji transportu przez logistyków jest wyzwaniem i zadaniem czasochłonnym"- mówi Casper Ellerbaek, starszy wiceprezes Kuehne + Nagel odpowiedzialny za spedycję morską w regionie Azji i Pacyfiku.
W platformie eShipAsia, logistycy mają dostęp do danych z 20 krajów, mogą natychmiast porównać rozkłady rejsów i stawki między 2220 parami portów, 7500 lokalnymi pętlami i między 54 głównymi przewoźnikami. Szeroka gama filtrów umożliwia im także precyzyjne dostosowanie wyników wyszukiwania do preferencji.
Natychmiastowe i konkurencyjne oferty zapewniają pełną transparentność wszystkich obowiązujących dopłat. Te oferty można zapisać na później lub zarezerwować natychmiast. Inteligentne szablony w platformie eShipAsia pomagają wyeliminować replikację danych, tworząc szybki i wydajny proces rezerwacji. Automatyczne odnawianie stawek pomaga użytkownikom zaoszczędzić czas podczas wyboru i zlecania transportu.
Zaawansowane funkcje monitorowania i śledzenia on-line pozwalają użytkownikom na bieżąco otrzymywać informacje o statusie przesyłki w dowolnym miejscu i czasie. Dostępny jest również dedykowany zespół lokalnych specjalistów ds. operacji, którzy zapewniają wsparcie w trybie offline.
Jens Drewes, prezes Kuehne + Nagel w regionie Azji i Pacyfiku, powiedział: „Użytkownicy biorący udział w testach pilotażowych potwierdzili, że eShipAsia umożliwia im podejmowanie lepszych i szybszych decyzji. Wszystko dlatego, że platforma optymalizuje przesyłki wewnątrz Azji w oparciu o trasę, czas tranzytu i koszty. Z przyjemnością zapewniamy naszym Klientom bezproblemową obsługę cyfrową, skracając tym samym procesy, trwające kilka dni do kilku sekund - bez żadnej szkody dla jakości usług i poziomu stawek.
eShipAsia od Kuehne + Nagel jest rozszerzeniem możliwości przeglądania, wyceny, zlecania i monitorowania transportu w trybie on-line i jest w pełni zintegrowany z myKN.
Platforma oparta na technologii jest dostępna w Singapurze, Malezji, Tajlandii, Japonii, Wietnamie, Indonezji, Korei Południowej i w Chinach. Dostępna jest również w lokalnych językach.
Nadesłał:
Kuehne + Nagel
|
Komentarze (0)