Firma » Biznes

Kuehne + Nagel wprowadza platformę eShipAsia, spełniającą wymagania logistyczne azjatyckich logistyk

Kuehne + Nagel wprowadza platformę eShipAsia, spełniającą wymagania logistyczne azjatyckich logistyk
Zobacz więcej zdjęć »
Kuehne + Nagel uruchomiło nową platformę cyfrową eShipAsia. Umożliwia ona azjatyckim nadawcom optymalizację transportu towarów na podstawie trasy, czasu tranzytu oraz kosztów spedycji. Ułatwia podejmowanie lepszych decyzji biznesowych, skracając tym samym procesy trwające kilka dni do kilku sekund.

Kuehne + Nagel uruchamia eShipAsia, internetową platformę logistyczną, która umożliwia nadawcom w Azji optymalizację transportu towarów na podstawie trasy, czasu tranzytu oraz kosztów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


„Jako jeden z największych światowych rynków, handel wewnątrz Azji jest bardzo dynamiczny i rozdrobniony. Charakteryzuje się transakcyjnymi modelami biznesowymi. To sprawia, że ​​znalezienie i zlecenie najlepszych opcji transportu przez logistyków jest wyzwaniem i zadaniem czasochłonnym"- mówi Casper Ellerbaek, starszy wiceprezes Kuehne + Nagel odpowiedzialny za spedycję morską w regionie Azji i Pacyfiku.

W platformie eShipAsia, logistycy mają dostęp do danych z 20 krajów, mogą natychmiast porównać rozkłady rejsów i stawki między 2220 parami portów, 7500 lokalnymi pętlami i między 54 głównymi przewoźnikami. Szeroka gama filtrów umożliwia im także precyzyjne dostosowanie wyników wyszukiwania do preferencji.

Natychmiastowe i konkurencyjne oferty zapewniają pełną transparentność wszystkich obowiązujących dopłat. Te oferty można zapisać na później lub zarezerwować natychmiast. Inteligentne szablony w platformie eShipAsia pomagają wyeliminować replikację danych, tworząc szybki i wydajny proces rezerwacji. Automatyczne odnawianie stawek pomaga użytkownikom zaoszczędzić czas podczas wyboru i zlecania transportu.

Zaawansowane funkcje monitorowania i śledzenia on-line pozwalają użytkownikom na bieżąco otrzymywać informacje o statusie przesyłki w dowolnym miejscu i czasie. Dostępny jest również dedykowany zespół lokalnych specjalistów ds. operacji, którzy zapewniają wsparcie w trybie offline.

Jens Drewes, prezes Kuehne + Nagel w regionie Azji i Pacyfiku, powiedział: „Użytkownicy biorący udział w testach pilotażowych potwierdzili, że eShipAsia umożliwia im podejmowanie lepszych i szybszych decyzji. Wszystko dlatego, że platforma optymalizuje przesyłki wewnątrz Azji w oparciu o trasę, czas tranzytu i koszty. Z przyjemnością zapewniamy naszym Klientom bezproblemową obsługę cyfrową, skracając tym samym procesy, trwające kilka dni do kilku sekund - bez żadnej szkody dla jakości usług i poziomu stawek.

eShipAsia od Kuehne + Nagel jest rozszerzeniem możliwości przeglądania, wyceny, zlecania i monitorowania transportu w trybie on-line i jest w pełni zintegrowany z myKN.

Platforma oparta na technologii jest dostępna w Singapurze, Malezji, Tajlandii, Japonii, Wietnamie, Indonezji, Korei Południowej i w Chinach. Dostępna jest również w lokalnych językach.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kuehne + Nagel

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »