Społeczeństwo » Społeczeństwo
Kukiz i Petru na świeczniku mediów
Liderem zestawienia „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” po raz kolejny został Jarosław Kaczyński. W marcu na jego temat ukazało się 12,3 tys. materiałów. Nieco mniej pisano o Ryszardzie Petru (10,5 tys. publikacji). W pierwszej trójce zestawienia najpopularniejszych polityków w mediach znalazł się także Paweł Kukiz z wynikiem prawie 6 tys. doniesień. Lider ugrupowania Kukiz’15 wyprzedził Grzegorza Schetynę (3,5 tys.). Na kolejnych miejscach uplasowali się Władysław Kosiniak-Kamysz (1,5 tys.) i Ryszard Galla (41).
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W telewizji i radiu najczęściej Ryszard Petru
O politykach zdecydowanie najczęściej informacje można było znaleźć w internecie, a następnie w tv.
W sieci oraz w prasie prym wiódł lider zestawienia – Jarosław Kaczyński. Na jego temat opublikowano 7,3 tys. doniesień na portalach internetowych oraz 1,3 tys. materiałów w gazetach.Natomiast w programach telewizyjnych i radiowych królował lider Nowoczesnej – Ryszard Petru. W marcu polityk pojawił się w aż 3,5 tys. doniesień z tv oraz 1,1 tys. doniesień z rozgłośni radiowych.
Dziennikarze zainteresowani działaniami PSL
W marcu największy wzrost doniesień medialnych dotyczył PSL – przyrost o 15 proc. Więcej materiałów pojawiło się także na temat PiS, PO oraz Nowoczesnej. Natomiast spadek odnotowały Kukiz’15 i Mniejszość Niemiecka – aż o 90 proc. materiałów mniej w porównaniu do lutego.
W analizowanym miesiącu największe zainteresowanie partiami politycznymi przypadło na 9 marca i dotyczyło głównie Prawa i Sprawiedliwości. Tylko tego dnia na temat ugrupowania pojawiło się przeszło 3,5 tys. materiałów. Tak duża popularność to wynik badania zgodności z konstytucją grudniowej ustawy o TK autorstwa PiS.
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa firmy: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów). W przypadku wykorzystania grafik należy wskazać źródło (nazwę firmy lub logotyp) przy każdym wykresie.
Zapoznaj się z raportami dla mediów: http://psmm.pl/pl/raporty-specjalne
Nadesłał:
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
|
Komentarze (0)