Społeczeństwo » Polityka
Kukiz żyje na Facebooku i Twitterze
Zobacz więcej zdjęć » |
Analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowali, że od 6 lipca do 2 sierpnia br. w prasie, internecie, RTV ukazało się 5 tys. informacji. W tym samym czasie użytkownicy social media wymienili polityka w aż 84,3 tys. wpisów i komentarzy! W poprzednich czterech tygodniach liczba ta wyniosła zaledwie 20 tys. Jednocześnie do 98 proc. zwiększyła się obecność Pawła Kukiza w mediach ogólnopolskich.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Liczba dziennych wpisów na Facebooku i Twitterze nie spadała poniżej 1,3 tys. Dniem największej aktywności internautów był 22 lipca – o Kukizie wspomniano wtedy w 5,3 tys. informacji.
Mniejsze zainteresowanie politykiem niż w poprzednio analizowanym okresie wykazały prasa, internet i stacje RTV. Liczba informacji w ubiegłym raporcie wyniosła 7,9 tys. i była o 2,9 tys. niższa. Znalazło to odzwierciedlenie w wartościach ekwiwalentu reklamowego publikacji, który tym razem oszacowano na 8,8 mln złotych, czyli aż o 7 mln mniej.
Do prasy należało zaledwie 1 proc. analizowanego przekazu. Spadła również widoczność polityka na pierwszych stronach gazet – z 81 do 47 publikacji na jedynkach, z 175 do 134 na s. 2 oraz z 64 do 50 na trzeciej.
Mniejsze zainteresowanie politykiem niż w poprzednio analizowanym okresie wykazały prasa, internet i stacje RTV. Liczba informacji w ubiegłym raporcie wyniosła 7,9 tys. i była o 2,9 tys. niższa. Znalazło to odzwierciedlenie w wartościach ekwiwalentu reklamowego publikacji, który tym razem oszacowano na 8,8 mln złotych, czyli aż o 7 mln mniej.
Do prasy należało zaledwie 1 proc. analizowanego przekazu. Spadła również widoczność polityka na pierwszych stronach gazet – z 81 do 47 publikacji na jedynkach, z 175 do 134 na s. 2 oraz z 64 do 50 na trzeciej.
Niekorzystnej zmianie uległ wydźwięk publikacji na temat Kukiza w prasie, internecie i RTV. Taka tendencja była widoczna już w poprzedniej analizie. O 5 proc. wzrosła liczba krytycznych przekazów. W takim samym stopniu zmniejszył się udział informacji, w których o polityku wypowiadano się przychylnie.
Jednocześnie do 98 proc. zwiększyła się obecność Pawła Kukiza w mediach ogólnopolskich. Wśród mediów regionalnych najwięcej uwagi poświęcili politykowi dziennikarze w województwach małopolskim (163 informacje), dolnośląskim (150) i łódzkim (149). Tam również odnotowano najwięcej publikacji nieprzychylnych politykowi.
Nadesłał:
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
|
Komentarze (0)