Społeczeństwo » Polityka

Kukiz żyje na Facebooku i Twitterze

Kukiz żyje na Facebooku i Twitterze
Zobacz więcej zdjęć »
W ostatnich czterech tygodniach ponad trzykrotnie wzrosła liczba doniesień medialnych na temat Pawła Kukiza. Średnia dzienna liczba informacji odnośnie polityka urosła do ponad 3 tysięcy, a 94 proc. przekazu pochodziło ze źródeł społecznościowych.

Analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowali, że od 6 lipca do 2 sierpnia br. w prasie, internecie, RTV ukazało się 5 tys. informacji. W tym samym czasie użytkownicy social media wymienili polityka w aż 84,3 tys. wpisów i komentarzy! W poprzednich czterech tygodniach liczba ta wyniosła zaledwie 20 tys. Jednocześnie do 98 proc. zwiększyła się obecność Pawła Kukiza w mediach ogólnopolskich.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Liczba dziennych wpisów na Facebooku i Twitterze nie spadała poniżej 1,3 tys. Dniem największej aktywności internautów był 22 lipca – o Kukizie wspomniano wtedy w 5,3 tys. informacji

Mniejsze zainteresowanie politykiem niż w poprzednio analizowanym okresie wykazały prasa, internet i stacje RTV. Liczba informacji w ubiegłym raporcie wyniosła 7,9 tys. i była o 2,9 tys. niższa. Znalazło to odzwierciedlenie w wartościach ekwiwalentu reklamowego publikacji, który tym razem oszacowano na 8,8 mln złotych, czyli aż o 7 mln mniej.

Do prasy należało zaledwie 1 proc. analizowanego przekazu. Spadła również widoczność polityka na pierwszych stronach gazet – z 81 do 47 publikacji na jedynkach, z 175 do 134 na s. 2 oraz z 64 do 50 na trzeciej.

 

Mniejsze zainteresowanie politykiem niż w poprzednio analizowanym okresie wykazały prasa, internet i stacje RTV. Liczba informacji w ubiegłym raporcie wyniosła 7,9 tys. i była o 2,9 tys. niższa. Znalazło to odzwierciedlenie w wartościach ekwiwalentu reklamowego publikacji, który tym razem oszacowano na 8,8 mln złotych, czyli aż o 7 mln mniej.

Do prasy należało zaledwie 1 proc. analizowanego przekazu. Spadła również widoczność polityka na pierwszych stronach gazet – z 81 do 47 publikacji na jedynkach, z 175 do 134 na s. 2 oraz z 64 do 50 na trzeciej.

 

 

Niekorzystnej zmianie uległ wydźwięk publikacji na temat Kukiza w prasie, internecie i RTV. Taka tendencja była widoczna już w poprzedniej analizie. O 5 proc. wzrosła liczba krytycznych przekazów. W takim samym stopniu zmniejszył się udział informacji, w których o polityku wypowiadano się przychylnie.

Jednocześnie do 98 proc. zwiększyła się obecność Pawła Kukiza w mediach ogólnopolskich. Wśród mediów regionalnych najwięcej uwagi poświęcili politykowi dziennikarze w województwach małopolskim (163 informacje), dolnośląskim (150) i łódzkim (149). Tam również odnotowano najwięcej publikacji nieprzychylnych politykowi. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »