Gospodarka » Żywność
Kulinarne hity firmowego ,,jajeczka”
„Jajeczko” przed Wielkanocą i „śledzik” przed Bożym Narodzeniem to dwie przedświąteczne imprezy, które na stałe wpisały się w firmowe kalendarze. Warto pamiętać, że są one nie tylko istotnym elementem budowania wizerunku pożądanego pracodawcy, ale także znakomitą okazją do zintegrowania i wzmocnienia zespołu. Nic więc dziwnego, że z roku na rok firmy przywiązują coraz większą wagę do organizacji takich wydarzeń. Spotkania wielkanocne przebierają obecnie różne formy. Od wspólnych wyjść do restauracji, poprzez przyjęcia w wynajętych lokalach, po kameralne spotkania z cateringiem w siedzibach firm. Najważniejsza jest jednak dobra atmosfera i serwowane dania. Jakie potrawy w tym roku trafią na pracownicze stoły?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Z danych Sodexo Polska On-site Services, właściciela ponad 70 restauracji w Polsce wynika, że podczas firmowego jajeczka największym zainteresowaniem cieszą się znane ze świątecznych, domowych śniadań potrawy. Oprócz żurku z jajkiem, Polacy chętnie sięgają po pieczone mięsa, sałatki, a także pasztety i wędliny z dodatkiem chrzanu czy ćwikły. Coraz więcej osób decyduje się także na nietypowe połączenia, np. różnego rodzaju mięs z dodatkiem musów owocowych czy marynowanych owoców. Z deserowego menu zwykle wybierają serniki, babki drożdżowe i mazurki.
„W Sodexo, już na początku roku, doświadczeni managerowie w porozumieniu z szefami kuchni, przygotowują bogatą ofertę wielkanocną. Oprócz ulubionych zup czy propozycji mięsnych, oferujemy różnorodne dania – od klasycznych, przygotowywanych według tradycyjnych receptur, po nowoczesne, pełne nieoczekiwanych smaków i połączeń. Nasi klienci mogą zamówić jedzenie do siedzib swoich firm lub zorganizować spotkanie w jednej z restauracji Sodexo. Najbardziej wymagający wybierają naszą ofertę cateringową Sodexo Prestige.” – powiedział Rafał Głowacki, odpowiedzialny za ofertę cateringową Sodexo Prestige.
Kulinarna świadomość Polaków rośnie z roku na rok. Chociaż coraz częściej zachwycamy się nowymi trendami kulinarnymi i szukamy nietypowych smaków, to przy wielkanocnym, firmowym stole nie ulegamy modzie i nadal lubimy sięgać po tradycyjne polskie potrawy.
Komentarze (0)