Rozrywka i wypoczynek » Prezenty

Kupuj na AliExpress i weź udział w świątecznej kampanii charytatywnej #RazemRobimyCuda

Kupuj na AliExpress i weź udział w świątecznej kampanii charytatywnej #RazemRobimyCuda
Zobacz więcej zdjęć »
AliExpress, globalna platforma zakupowa online, należąca do Alibaba Group, ogłosiła start charytatywnej kampanii społecznej #RazemRobimyCuda. Celem akcji jest wsparcie najbardziej potrzebujących w okresie przedświątecznym.

W ramach inicjatywy 50 użytkowników aplikacji AliExpress otrzyma darmowe vouchery zakupowe o wartości 100 USD oraz vouchery charytatywne o wartości 500 USD – do wykorzystania na rzecz jednej z trzech wybranych organizacji pozarządowych. Kampania rozpoczęła się na początku grudnia na portalach Twitter i TikTok. Poprzez kampanię #RazemRobimyCuda w okresie przedświątecznym AliExpress chce zwrócić uwagę

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

na problem odpowiedzialności społecznej – dzielenie się troską i miłością z tymi, którzy są w niekorzystnej sytuacji i potrzebują wsparcia. To pierwsza tego typu inicjatywa AliExpress w Polsce.

 

Kampania na portalu Twitter potrwa od 1 do 13 grudnia, z kolei na portalu TikTok od 4 do 10 grudnia. W tym czasie ich użytkownicy mogą złożyć życzenia komuś, na kim im zależy śledząc #RazemRobimyCuda
i oznaczając @AliExpressRP (Twitter) oraz @aliexpresspolskaofficial (TikTok), a następnie wygrać darmowy voucher zakupowy o wartości 100 USD i wesprzeć jedną z sześciu wybranych organizacji pozarządowych kuponem o wartości 500 USD przekazanym przez AliExpress. Zwycięzcy 10 najbardziej lubianych filmów zostaną ogłoszeni 13 grudnia br. za pośrednictwem indywidualnych wiadomości e-mail od @aliexpresspolskaofficial.

 

W kampanii bierze udział sześć organizacji pozarządowych: Fundacja Amicis, Przytulisko w Harbutowicach, Fundacja Projekt ROZ, Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta w Warszawie,  Fundacja Koci Zakątek oraz Dom Opieki Społecznej. Dzięki kampanii świątecznej AliExpress,do wspomnianych podmiotów mogą trafić produkty o łącznej wartości 25 000 USD. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mateusz Rogowski

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »