Dom » Wnętrza
L'Art de la cuisine Martell 2014 na talerzach Villeroy & Boch
„L'Art de la cuisine Martell” to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów kulinarnych w kraju. Zadaniem jego uczestników jest przyrządzenie potraw, których bukiet smakowy będzie komponował się z koniakiem i które zrealizują temat edycji – w 2014 r. była nim kaczka barbarie. Każda z dwuosobowych ekip musiała przygotować danie główne dla 12 osób i podać je na porcelanie specjalnie dedykowanej kanałowi HoReCa. Podobnie jak w poprzednich latach partnerem konkursu jest firma
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Villeroy & Boch.
Oprawa jest ważna! – w tej kwestii zgodni byli zarówno reprezentanci JURY DEGUSTACYJNEGO, w którego skład wchodzą gwiazdy estrady i ekranu, jak i zespół JURY TECHNICZNEGO, złożony z autorytetów sztuki kulinarnej w Polsce. Ci drudzy, oprócz smaku, punktowali sposób przyrządzenia oraz podawania konkursowych potraw. Charakter kulinarnych dzieł sztuki oddawała porcelana Affinity Villeroy & Boch, wybrana specjalnie dla „L'Art de la cuisine Martell”. O wszechstronności linii świadczy m.in zróżnicowana forma wybranych talerzy – maksymalnie uproszczona w płaskiej wersji bez rantów oraz eksperymentalna w modelu z trzema wnękami, który zdaniem jury wymuszał wieloelementowość kompozycji dania.
Obecność Villeroy & Boch na konkursie jest już tradycją – w tym roku po raz trzeci produkty marki spotkały się z uznaniem uczestników i jurorów. Dział „Hotel i Restauracja“ współpracuje z partnerami w ponad 120 krajach. W Polsce m.in. z toruńskim Copernicus Hotel, którego drużyna – Bartłomiej Witkowski i Kamil Werewka – zajęła II miejsce i otrzymała nominację do Kulinarnego Pucharu Polski. Zwycięzcami Martell 2014 zostali Daniel Olas – Hotel Zdrojowy ProVita Kołobrzeg i Dawid Szkudlarek. Gratulujemy!
Nadesłał:
konkretpr
|
Komentarze (0)