Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

(L)egenda nie zna granic – poznaj marzenia małego kibica na player.pl!

(L)egenda nie zna granic – poznaj marzenia małego kibica na player.pl!
Zobacz więcej zdjęć »
Już w sobotę, 23 kwietnia o godz. 6.00, na platformie player.pl swoją premierę będzie miał drugi odcinek serialu dokumentalnego o Legii Warszawa - (L)egenda. Jego bohaterką będzie Ela Mrowińska, która otrzymała imię na cześć klubu. Dzięki player.pl, emocje serialu mogą poznać też fani z zagranicy.

Piłka nożna to sport, który nie zna granic - także tych wiekowych. Kibicem można być już od najmłodszych lat, czego doskonałym przykładem jest Ela Mrowińska, bohaterka drugiego odcinka najnowszej własnej produkcji player.pl - (L)egenda. Na pytanie o największe marzenie, 7 letnia Ela Mrowińska odpowiada bez wahania - grać w piłkę jak jej idol Guilherme. Mała podopieczna Legia Soccer Schools łamie stereotypy i udowadnia, że piłka nożna to pasja nie tylko dla mężczyzn.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Dzięki player.pl, w drugim epizodzie serialu (L)egenda - „Marzenie", widzowie będą mieli szansę poznać historię małej dziewczynki i jej rodziców, którzy zaszczepili w niej miłość do ukochanego klubu i na co dzień pielęgnują wartości wynikające z bycia kibicem Legii Warszawa.

Serial dokumentalny (L)egenda to zdecydowanie więcej niż prezentacja historii największego klubu piłkarskiego w Polsce. Bohaterami kolejnych odcinków produkcji własnej player.pl będą osoby, które (L) mają w sercu: pracownicy, kibice, piłkarze i legendy klubu, a tematy poszczególnych epizodów stworzą swoisty kodeks, ukazując obraz klubu, któremu chcą kibicować całe rodziny i z którego dumne są setki tysięcy fanów piłki nożnej na całym świecie.

Dzięki player.pl, tożsamość (L)egendy widzowie będą mogli poznać niezależnie od miejsca, w którym przebywają. Player.pl usuwa granice terytorialne i gwarantuje dostęp do emocji towarzyszących Legii Warszawa, dla jej fanów mieszkających na całym świecie.

Dla wszystkich kibiców, dla których sam serial to za mało, player.pl przygotował w serwisie również specjalną strefę dedykowaną 100-leciu Legii Warszawa, na której pojawią się materiały przybliżające świat emocji związanych z kibicowaniem temu niezwykłemu klubowi. Aby być na bieżąco z kolejnymi odcinkami serialu dokumentalnego „(L)egenda" wystarczy zarejestrować się bezpłatnie na podstronie player.pl/legia. Premiera kolejnego odcinka już 23 kwietnia br. o godz. 6.00!

Informacja o TVN S.A.:

TVN (S.A.) należy do amerykańskiego koncernu mediowego Scripps Networks Interactive. W ofercie TVN znajduje się 13 kanałów telewizyjnych, w tym kanały tematyczne - najbardziej opiniotwórcze w Polsce stacje informacyjne, kanał motoryzacyjny, filmowy, dla kobiet i inne. TVN posiada również bogatą ofertę produktów online: serwis VoD - Player.pl oraz rozrywkowy portal wideo - Veedo.pl. 

Do TVN należy Agencja TVN - oferująca najbardziej kompleksowe usługi produkcji i dystrybucji materiałów newsowych w Europie Środkowej i Wschodniej oraz TVN Media - największe biuro sprzedaży reklam w Polsce. TVN we współpracy z Grupą Canal+ S.A. jest operatorem cyfrowej satelitarnej platformy nC+ - wiodącej platformy płatnej telewizji Premium w Polsce. Jest też partnerem Ringier Axel Springer Media AG, operatora Onet.pl - wiodącego portalu internetowego w Polsce.

Informacja o player.pl:

Platforma TVN-u player.pl zadebiutowała na rynku pod koniec sierpnia 2011 roku. W tamtym czasie platforma oferowała seriale i inne programy pokazywane już wcześniej na kanałach TVN. Obecnie jej biblioteka obejmuje 15 tys. pozycji, w tym materiały produkowane na zasadzie wyłączności dla serwisu player.pl. Poza ofertą bezpłatną, w player.pl dostępne są również cztery pakiety płatne: Player PLUS, Player LIVE, Player SPORT i Player KIDS. Zawierają bogaty katalog VOD oraz materiały live, a także prapremiery seriali TVN, bez reklam.
Player.pl cały czas się rozwija, zwiększając liczbę unikalnych użytkowników co miesiąc średnio o 30 proc., a czas zaangażowania, wynoszący średnio 8 godz. i 25 min. na użytkownika na miesiąc, jest dużo dłuższy niż w przypadku innych serwisów VOD na rynku. Platforma dostępna jest na urządzeniach mobilnych z systemem operacyjnym Android, iOS lub Windows, konsolach Sony PlayStation, telewizorach wiodących producentów, a także w ramach telewizji nowej generacji nc+ oraz dla abonentów sieci T-Mobile, Netia i Toya.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BrandLab

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »