Moda » Obuwie
Lacoste – historia pewnego krokodyla
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Stawką była walizka ze skóry aligatora i wraz z tą wygraną do Lacoste przylega pseudonim "Aligator", dobrze określający jego zaciekłość i wolę walki na korcie.
W 1933 roku Lacoste wraz z Andre Gillierem - właścicielem największej firmy produkującej we Francji ubrania z dzianiny rozpoczęli produkcję koszulek, które sam Lacoste zaprojektował jako "idealną do gry w tenisa", czyli elegancką koszulkę z kołnierzykiem
i krótkimi rękawami, która pozwalała na wygodne poruszanie się na korcie, nawet w upalne dni. Zrewolucjonizował tym samym podejście do sportowych strojów oraz kanonów mody, przedstawiając ten typ koszulki jako ubiór codzienny. W owych czasach koszulka tenisowa noszona na co dzień stanowiła rewolucję w modzie. Stała się symbolem wolności i weekendowego stylu.
Każda z wyprodukowanych koszulek ozdobiona była małym zdobionym logo aligatora, który po pewnym czasie został "zamieniony" w krokodyla. Początkowo produkowane były tylko koszulki do tenisa; z czasem w ofercie pojawiły się również ubiory dla żeglarzy i golfistów.
Jedne z "klasycznych" kolorów to: biały (pierwszy noszony przez założyciela René), cytrynowo-zielony (lime green) i czerwony. Główna siedziba firmy znajduje się w Paryżu.
Przez długie lata marka była znana głównie we Francji. Dopiero lata 80. przyniosły jej światową popularność. Doczekał tego momentu jaj założyciel, który zmarł w 1996 roku w wieku 92 lat.
Lacoste to nie tylko odzież, to także perfumy, buty i akcesoria. Komfort i jakość stały się synonimami marki.
Już teraz obuwie ze znakiem krokodyla można zakupić w internetowym klubie zakupowym markafoni.pl. Warto zajrzeć bowiem kolekcja dostępna jest w cenach obniżonych do 31 %. Kampania sprzedażowa trwa kilka dni – takiej okazji nie można przegapić. Rejestracja w klubie markafoni.pl jest bezpłatna – wystarczy podać adres e-mail, aby mieć codzienny dostęp do modowych okazji.
Kontakt dla mediów:
Maciej Piotrowski
PR Studio
tel. +48 886 100 100
e-mail: maciej@prstudio.pl
Markafoni jest jednym z wiodących klubów zakupowych na świecie, którego oddziały funkcjonują w Australii, Grecji, Turcji, Korei Południowej i na Ukrainie – od września także w Polsce. Powstał w lipcu 2008 roku i obecnie skupia ponad 6,5 mln klubowiczów, którzy mogą nabyć markową odzież, kosmetyki, wyposażenie wnętrz oraz stylowe akcesoria taniej nawet o 70%. W swojej ofercie serwis posiada produkty ponad 1200 marek, również takich, które nie są dostępne w Polsce w tradycyjnym handlu. Klub prowadzi także Brand Shops: regularną sprzedaż najnowszych kolekcji najlepszych światowych marek. Markafoni Polska jest częścią Grupy Allegro.
Nadesłał:
studio111
|
Komentarze (0)