Rozrywka » Rozrywka
Łąka pełna nagród w Centrum Korona
Zobacz więcej zdjęć » |
„Łąka nagród” to loteria, której celem jest nagrodzenie klientów regularnie dokonujących zakupów w Centrum Korona. W dniach 2-17 marca w samym sercu Centrum Korona zakwitnie łąka pełna tulipanów, w których będą ukryte nagrody. Aby wziąć udział w zabawie i powalczyć o atrakcyjne nagrody wystarczy:
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- zrobić zakupy z minimum 100 złotych (sumują się maksymalnie 2 paragony, w tym co najmniej 50 złotych wydane na terenie galerii);
- okazać dowód/dowody zakupu w Punkcie Obsługi Loterii i odebrać kupon;
- zerwać wybrany przez siebie tulipan z „Łąki nagród” i sprawdzić informację o wygranej.
Szanse na wygraną są tym większe, im „większe” zakupy klient zrobi w Centrum Korona. Każde wydane 100 złotych to 1 szansa. Maksymalnie jeden uczestnik zabawy może otrzymać 5 szans. W puli znajduje się ponad 3000 nagród, w tym rowery, torby piknikowe, światełka rowerowe, kamery sportowe czy dmuchane kanapy.
„W piątek 2 marca startujemy z akcją, która ma na celu wprowadzić naszych klientów w wiosenny nastrój za sprawą nagród wprost idealnych na nadchodzący sezon. Kolorowe kwiaty, które zakwitną w Centrum Korona będą skrywać atrakcyjne nagrody, które z pewnością przypadną do gustu nie tylko miłośnikom jednośladów” – mówi Izabela Turkiewicz, dyrektor Centrum Korona.
Regulamin wiosennej loterii „Łąka nagród” jest dostępny w Punkcie Obsługi Loterii.
Dodatkowe informacje:
Centrum Korona
Centrum Korona to jedno z pierwszych wielofunkcyjnych centrów handlowych w Polsce, gdzie oprócz zakupów można aktywnie spędzić czas w klubie fitness oraz zrelaksować się w strefie kina i restauracji. Całkowita powierzchnia użytkowa Centrum Korona to 55.000 m2.
Oferta handlowa centrum obejmuje 54 butiki i sklepy średnio powierzchniowe, a głównymi najemcami są: hipermarket Auchan, Cinema City, Fitness Academy oraz sklepy CCC, Decathlon, GO Sport, Rossmann i RTV Euro AGD. Centrum Korona może pochwalić się bogatą ofertą rozrywkową – na terenie obiektu działają: mulitiplex CINEMA CITY oraz kompleks strefy food court z 12 restauracjami. Centrum Korona to miejsce przyjazne rodzinom oraz osobom niepełnosprawnym.
Właścicielem Centrum Korona jest spółka celowa CH Wrocław Sp. z o.o. zarządzana przez Cromwell Polish Retail Fund.
www.centrum-korona.pl
CROMWELL Property Group
Cromwell Property Group to australijski fundusz REIT (Australian Real Estate Investment Trust) notowany na australijskiej giełdzie papierów wartościowych (ASX), który zarządza aktywami o łącznej wartości 6,7 mld EUR na terenie Australii, Nowej Zelandii i Europy.
Cromwell oferuje globalną i obejmującą komplet usług platformę zarządzania inwestycyjnego wraz z w pełni zintegrowanym potencjałem nieruchomościowym oraz bezpośrednim zarządzaniem aktywami.
Na terenie Europy Cromwell zarządza w ramach swoich funduszy i mandatów w Europie aktywami nieruchomościowymi i zdolnościami inwestycyjnymi o wartości 3,3 mld EUR. W portfelu aktywów Cromwell znajduje się ok. 270 nieruchomości i 2900 najemców.
Cromwell w 21 biurach w 13 krajach europejskich zatrudnia ponad 180 osób, które zapewniają fachową wiedzę w zakresie nieruchomości.
www.cromwellpropertygroup.com
APSYS Polska
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu, otwarta w październiku 2016 jako największe centrum zakupów, rozrywki i rekreacji w Wielkopolsce (100 000 m2 GLA).
APSYS Polska zarządza obecnie 1 000 000 mkw GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce. Firma i jej projekty były wielokrotnie nagradzane przez PRCH, ICSC, EuropaProperty oraz CiJ w dziedzinach rozwoju, zarządzania oraz marketingu.
Nadesłał:
Orchidea
|
Komentarze (0)