Rozrywka » Rozrywka

Lato się nie kończy, Tymbark tour nadal w trasie!

Lato się nie kończy, Tymbark tour nadal w trasie!
Zobacz więcej zdjęć »
Trójka polskich YouTuberów - Jaś Dąbrowski, SKKF i Zuzia Borucka ruszyli w podróż po Polsce zielonym autobusem. Nie przegap ostatnich już spotkań z Tymbarkową ekipą, które zaplanowane są na 1 września w Krakowie i 3 września w Zakopanem i bądź tam razem z nami!

Marka Tymbark, należąca do Grupy Maspex Wadowice, wzmacnia swoją obecność w mediach społecznościowych - pod koniec lipca wystartował profil marki na Snapchacie. Jednocześnie wakacyjna kampania interaktywnego Studia Tymbark wkroczyła w kolejną fazę realizacji - Tymbark Tour. Trójka polskich YouTuberów - Jaś Dąbrowski, SKKF i Zuzia Borucka ruszyli w podróż po Polsce zielonym autobusem. Nie przegap ostatnich już spotkań z Tymbarkową ekipą, które zaplanowane są na 1 września w Krakowie i 3 września w Zakopanem i bądź tam razem z nami!

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Tymbarkowy bus odwiedził już Warszawę, Łódź, Olsztyn i Sopot, gdzie nagrywane były kolejne odcinki interaktywnego Studia Tymbark. Szczegółową relację z każdej wyprawy można prześledzić na naszym snapchatowym kanale Tymbark Polska. Na gości Studia, oprócz spotkania z popularnymi YouTuberami, czekało wiele atrakcji. Fani marki Tymbark mogli stworzyć własnego gifa w specjalnej budce, zagrać w tymbarkowego twistera, zrobić sobie zdjęcie na tle miasta znanego z najnowszego spotu Owoców Świata i bawić się podczas próby opuszczenia escape room'u zaaranżowanego w autobusie. Na pamiątkę można było dodatkowo zgarnąć unikalne tymbarkowe gadżety. To już ostatnia szansa by skorzystać z  wyjątkowych atrakcji, jakie przygotowała dla Was marka, dlatego 1 września zapraszamy do Parku Handlowego Zakopianka w Krakowie, gdzie będziemy na Was czekali od 13:00. Z  kolei 3 września o godzinie 12:00 zapraszamy na zakopiańską Gubałówkę, gdzie zapewnimy moc atrakcji oraz doborowe towarzystwo naszych YouTuberów.

W ramach akcji Tymbark Tour odwiedza poszczególne miasta na zaproszenie widzów tymbarkowego kanału na YouTube. Spotkania będą się odbywać do końca wakacji, a Kraków i Zakopane to ostatnie miejscowości, które odwiedzą Twórcy. Zapowiedzi i relacje na żywo realizują prowadzący Studio Tymbark. Akcję przygotowały: agencja eventowa Mea Group oraz Talent Media. Profilami marki w social media zajmuje się agencja TBWA.

Snapchat na świecie liczy obecnie ponad 200 milionów użytkowników, z czego ponad 100 milionów jest aktywnych. W Polsce liczba użytkowników Snapchata przekroczyła milion.

O wszystkich szczegółach spotkań z YouTuberami Studia Tymbark można się dowiedzieć śledząc markę w mediach społecznościowych - zachęcamy do obserwowania na bieżąco naszych profili!

Tymbark jest tutaj: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Snapchat @TymbarkPolska 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Damian_HKstrategies

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »