Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
Lato się nie kończy, Tymbark tour nadal w trasie!
Zobacz więcej zdjęć » |
Marka Tymbark, należąca do Grupy Maspex Wadowice, wzmacnia swoją obecność w mediach społecznościowych - pod koniec lipca wystartował profil marki na Snapchacie. Jednocześnie wakacyjna kampania interaktywnego Studia Tymbark wkroczyła w kolejną fazę realizacji - Tymbark Tour. Trójka polskich YouTuberów - Jaś Dąbrowski, SKKF i Zuzia Borucka ruszyli w podróż po Polsce zielonym autobusem. Nie przegap ostatnich już spotkań z Tymbarkową ekipą, które zaplanowane są na 1 września w Krakowie i 3 września w Zakopanem i bądź tam razem z nami!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Tymbarkowy bus odwiedził już Warszawę, Łódź, Olsztyn i Sopot, gdzie nagrywane były kolejne odcinki interaktywnego Studia Tymbark. Szczegółową relację z każdej wyprawy można prześledzić na naszym snapchatowym kanale Tymbark Polska. Na gości Studia, oprócz spotkania z popularnymi YouTuberami, czekało wiele atrakcji. Fani marki Tymbark mogli stworzyć własnego gifa w specjalnej budce, zagrać w tymbarkowego twistera, zrobić sobie zdjęcie na tle miasta znanego z najnowszego spotu Owoców Świata i bawić się podczas próby opuszczenia escape room'u zaaranżowanego w autobusie. Na pamiątkę można było dodatkowo zgarnąć unikalne tymbarkowe gadżety. To już ostatnia szansa by skorzystać z wyjątkowych atrakcji, jakie przygotowała dla Was marka, dlatego 1 września zapraszamy do Parku Handlowego Zakopianka w Krakowie, gdzie będziemy na Was czekali od 13:00. Z kolei 3 września o godzinie 12:00 zapraszamy na zakopiańską Gubałówkę, gdzie zapewnimy moc atrakcji oraz doborowe towarzystwo naszych YouTuberów.
W ramach akcji Tymbark Tour odwiedza poszczególne miasta na zaproszenie widzów tymbarkowego kanału na YouTube. Spotkania będą się odbywać do końca wakacji, a Kraków i Zakopane to ostatnie miejscowości, które odwiedzą Twórcy. Zapowiedzi i relacje na żywo realizują prowadzący Studio Tymbark. Akcję przygotowały: agencja eventowa Mea Group oraz Talent Media. Profilami marki w social media zajmuje się agencja TBWA.
Snapchat na świecie liczy obecnie ponad 200 milionów użytkowników, z czego ponad 100 milionów jest aktywnych. W Polsce liczba użytkowników Snapchata przekroczyła milion.
O wszystkich szczegółach spotkań z YouTuberami Studia Tymbark można się dowiedzieć śledząc markę w mediach społecznościowych - zachęcamy do obserwowania na bieżąco naszych profili!
Tymbark jest tutaj: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Snapchat @TymbarkPolska
Nadesłał:
Damian_HKstrategies
|
Komentarze (0)