Kultura » Kultura
LATO W KATO, czyli oferta rozrywkowa Galerii Katowickiej
Zobacz więcej zdjęć » |
Okres letni to nie tylko czas wypoczynku, ale też realizacji zupełnie nowych pasji i odkładanych „na później" planów. Na Śląsku wszyscy szukający sposobu na kreatywne i aktywne spędzenie urlopu powinni odwiedzić Katowicką. Dla swoich gości Galeria przygotowała szereg ciekawych propozycji, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Staramy się, by organizowane przez nas wydarzenia wpisywały się w życie kulturalne regionu i aktywizowały mieszkańców. Dlatego, również w tym roku, nie mogło zabraknąć naszych nietuzinkowych propozycji. Zależy nam na tym, aby wszystkim tym aktywnościom, oprócz rozrywki, towarzyszył także wymiar społeczny i ekologiczny, a ich uczestnicy mogli zyskać nowe umiejętności oraz doświadczenia - mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej. - Serdecznie zapraszamy do sprawdzenia naszej wakacyjnej oferty - dodaje.
Konkurs „Halo Śląskie - jak nas słychać?"
Do 31 lipca, w ramach akcji „Halo Śląskie - jak nas słychać?", Katowicka szuka odpowiedzi na pytanie: „Jak brzmi Twoje miasto?". Zadaniem biorących udział jest stworzenie krótkiego klipu (30 sek. - 4 min.) składającego się z dźwięków i ujęć z aglomeracji. Ważne, aby jedna ze scen nagrana została w Galerii. W puli nagród znajdują się wartościowe karty podarunkowe: Złota Gwiazda - o wartości 6 000 zł, Srebrny Spodek - o wartości 3 000 zł, Brązowy Szyb - o wartości 1 000 zł oraz nagroda publiczności, Głos Miasta, o wartości 4 000 zł. Konkurs dedykowany jest wszystkim pełnoletnim mieszkańcom aglomeracji śląskiej. Nie ma znaczenia doświadczenie uczestników, liczy się jedynie twórcze podejście do tematu. Szczegóły znaleźć można pod adresem: https://galeriakatowicka.eu/haloslaskie/.
Darmowe warsztaty na terenie Miejskiej Farmy
Do końca sierpnia na placu przed Galerią funkcjonuje Miejska Farma, czyli niepowtarzalna zielona przestrzeń w centrum miasta, z której plonów niebawem korzystać będą mogli katowiczanie. Organizowane są tu też darmowe warsztaty poświęcone tematyce prośrodowiskowej. Najbliższe, poświęcone budowie domków i poidełek dla pszczół, odbędą się już 24 lipca. Wstęp jest bezpłatny. Link do zapisów: https://galeriakatowicka.eu/miejska-farma-w-katowickiej/.
Przypomnijmy, że na miejscu rośnie aż 2300 sztuk brokułów, dyni, pomidorów koktajlowych, cukinii, truskawek, poziomek, mięty, melisy, tymianku, pelargonii, surfinii i wielu innych roślin. Do zbudowania Miejskiej Farmy w Katowickiej użyto 63 drewnianych skrzyń i 30 ton ziemi.
Katowicka podkręca Letnie Brzmienia
Sporo dzieje się także w social mediach Galerii. Na Facebooku regularnie organizowane są konkursy nawiązujące do koncertów z cyklu Letnie Brzmienia, którego Katowicka jest sponsorem. W ostatnim czasie można było zgarnąć bilety na koncerty MIOUSHA i Krzysztofa Zalewskiego, a także dedykowane zniżki do salonów najemców. Przed każdym koncertem na fanpag'u Katowickiej organizowany jest konkurs, w którym do wygrania są bilety na najbliższy weekend!
Akcja „Kolekcja prezentów"
Nieprzerwanie trwa też całoroczna akcja „Kolekcja Prezentów. Zgarniaj łupy za zakupy", w ramach której co miesiąc, za zakupy, odebrać można designerskie gadżety lub karty podarunkowe do Galerii. Inicjatywa powstała we współpracy z lokalnymi artystami. W puli nagród każdej z 12 edycji będą znajdowały się inne upominki. W lipcu były to jedyne w swoim rodzaju ręczniki plażowe z grafiką Justyny Frąckiewicz. Najbliższa okazja do wzięcia udziału w akcji już na 13 i 14 sierpnia - do zdobycia karty podarunkowe na kwotę 50 zł!
Nadesłał:
Open Media
|
Komentarze (0)