Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda

Laur Konsumenta 2009 dla marki Corine de Farme

Laur Konsumenta 2009 dla marki Corine de Farme
Zobacz więcej zdjęć »
Linia nowych, naturalnych kosmetyków pielęgnacyjnych dla kobiet i niemowląt marki Corine de Farme zostały wyróżnione godłem „Laur Konsumenta 2009” w kategorii Odkrycie Roku.

Kosmetyki naturalne dla kobiet i niemowląt  marki Corine de Farme to nowość na polskim rynku. Zostały wprowadzone do sprzedaży w  połowie 2009 roku i od razu zdobyły uznanie i zaufanie polskich konsumentów. Dowodem na to jest wyróżnienie prestiżowym tytułem „Laur Konsumenta 2009” w kategorii „Odkrycie Roku”.

O przyznaniu wyróżnień decydują konsumenci, którzy biorą udział w sondażach, prowadzonych na terenie całego kraju.  Badania dotyczą znajomości marek, opinii na ich temat, popularności produktów i usług oraz chęć rekomendacji marki. „Nasze produkty łączą w sobie naturalność, łagodność i przyjemność stosowania. Pewność dają pozytywne wyniki testów dermatologicznych oraz okulistycznych, jakim poddane zostały kosmetyki, a delikatna konsystencja i miły zapach sprawiają, iż używanie ich jest samą przyjemnością” – podkreśla Magdalena Pszonka, Brand Manager marki Corine de Farme.

Formuła produktów Corine de Farme oparta jest na olejkach roślinnych oraz aktywnych substancjach pochodzenia roślinnego. Wszystkie kosmetyki zawierają ponad 95% naturalnych składników, starannie dobranych w celu zapewnienia skórze nawilżenia oraz optymalnej równowagi. Ważna kwestią jest fakt, iż kosmetyki z całej gamy nie zawierają parabenów, nie podrażniają skóry i mogą być stosowane także przez alergików. Seria do pielęgnacji niemowląt obejmuje: delikatny szampon, żel myjący 2w1, oliwkę, krem ochronny oraz chusteczki nawilżane. W skład serii kosmetyków pielęgnacyjnych dla kobiet wchodzą: mleczko do demakijażu twarzy i oczu, tonik odświeżający, tonik oczyszczający oraz chusteczki do demakijażu.

Marka Corine de Farme, należąca do francuskiej grupy Sarbec, znana jest w Polsce przede wszystkim za sprawą kosmetyków dla dzieci i młodzieży na licencji Disney`a. Wprowadzona w 2009 roku gama kosmetyków naturalnych, będzie sukcesywnie poszerzana w kolejnych latach.

„Laur Konsumenta” to program konsumencki organizowany przez Grupę Media Partner, wydawcę dodatków biznesowych w Gazecie Prawnej oraz Rzeczpospolitej. Tegoroczna edycja jest piątą w historii programu. O tym, kto otrzyma nagrodę, decyduje ogólnopolski sondaż przeprowadzony wśród gospodarstw domowych, przedsiębiorstw, a także wśród konsumentów indywidualnych. Na podstawie zebranych opinii wyłaniane są najlepsze produkty i usługi w ponad 300 kategoriach branżowych.

Wyłącznym dystrybutorem kosmetyków marki Corine de Farme w Polsce jest firma Forte Sweden sp. z o.o.

Kontakt dla mediów:
Anna Zając, Triple PR
Ul. Elektoralna 24 lok. 73; 00-892 Warszawa
tel. 022 216 54 14, e-mail: anna.zajac@triplepr.pl
www.triplepr.pl

Dossier

  • Mleczko do demakijażu twarzy i oczu. Nawilża i wygładza. Zawiera 97% naturalnych składników. Bez parabenu. Pojemność 200ml, cena: 9,30 zł
  • Tonik oczyszczający. Oczyszcza i tonizuje. Zawiera 99% naturalnych składników. Bez parabenu. Pojemność 200ml, cena: 9,30 zł
  • Tonik odświeżający. Wygładza i odświeża. Zawiera 99% naturalnych składników. Bez parabenu. Pojemność 200ml, cena: 9,30 zł
  • Chusteczki do demakijażu twarzy. Zawiera 98% naturalnych składników. Bez parabenu i sztucznych barwników. Opakowanie: 25 sztuk, cena: 6 zł
  • Delikatny szampon. Zawiera 96% naturalnych składników. Bardzo delikatnie myje i pielęgnuje włosy niemowlęcia, sprawiając, że stają się miękkie i miłe w dotyku. Kosmetyk nie szczypie w oczy i nie podrażnia skóry głowy. Pojemność 250 ml, cena: 7,50 zł
  • Żel myjący 2w1. Zawiera 95% naturalnych składników. Delikatnie myje i pielęgnuje skórę i włosy niemowlęcia. Jego łagodna formuła pozostawia je miękkie i lśniące. Pojemność 250 ml, cena: 7,50 zł
  • Krem ochronny. Zawiera 99 % naturalnych składników. Zapobiega powstawaniu oparzeń i łagodzi skutki już istniejących. Wzbogacony o tlenek cynku, który tworzy barierę ochronną pomiędzy skórą dziecka a pieluszką, skutecznie chroniąc przed podrażnieniem skóry. Pojemność 100 ml, cena: 13,50 zł
  • Oliwka dla niemowląt. Wzbogacona o olejek migdałowy, znany ze swoich właściwości nawilżających i wygładzających. Pozostawia skórę miękką, nawilżoną i ładnie pachnącą. Nie zawiera fenoksyetanolu. Pojemność 250 ml, cena: 11,00 zł
  • Chusteczki nawilżone. Zawierają 99% naturalnych składników. Oczyszczają i pielęgnują wrażliwą skórę dziecka od pierwszych dni życia. Włókna chusteczek są w 100% bioderadowalne. Opakowanie: 100 sztuk, cena: 13,50 zł


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Forte Sweden
http://www.forte-sweden.com

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »