Dom » Wnętrza
Le Cordon Bleu i Electrolux rozpoczynają współpracę
Współpraca ma za zadanie dążyć do doskonałości w kuchni przy użyciu technik kulinarnych Le Cordon Bleu i szerokiej gamy urządzeń Electrolux. Jej misją jest zainspirowanie wszystkich – zarówno profesjonalistów, jak i entuzjastów jedzenia - do lepszego smakowania doświadczeń kulinarnych. Szerzenie edukacji w zakresie sztuki kulinarnej ma się odbyć poprzez zapewnienie odpowiednich technik gotowania, a także naukę, jak używać urządzeń AGD, aby uzyskać najlepsze rezultaty. Połączenie kreatywności i know-how profesjonalnych szefów kuchni z najnowocześniejszą technologią, będzie okazją do wspaniałej podróży gastronomicznej dla każdego.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dwa główne obszary współpracy to edukacja oraz badania i rozwój. Poprzez żywiołowy, międzynarodowy program wydarzeń, targów i treści, smakosze i miłośnicy jedzenia uzyskają dostęp do ekskluzywnej podróży po świecie kulinariów. Więcej na ten temat zostanie ujawnione jesienią 2018 r. Electrolux i Le Cordon Bleu będą również pracować nad stworzeniem wspólnych urządzeń dla lepszego smaku i jakości w kreacjach kulinarnych. Pierwsze produkty powstałe w wyniku partnerstwa mają zostać wprowadzone na rynek w 2020 roku.
Le Cordon Bleu słynie z doskonałości kulinarnej na całym świecie. Dzięki współpracy, która obejmuje wszystkie nasze działania, wierzymy, że możemy wpłynąć na prawdziwą zmianę na rzecz lepszego smaku i zrównoważonej kuchni na całym świecie, uwzględniając lokalne smaki i składniki - mówi Ola Nilsson, wiceprezes firmy Electrolux.
Electrolux to inspirujący partner, który podziela wartości Le Cordon Bleu: doskonałość, pasję, kreatywność i innowacyjność. Kiedy łączymy ich nowoczesną technologię z naszą kulinarną twórczością i know-how, możliwości wydają się nie mieć końca. Nasze wspólne dążenie do ciągłej poprawy jakości sprawia, że wierzymy, że możemy umożliwić bardziej zrównoważoną kuchnię na całym świecie, a jednocześnie udoskonalić kulinarną podróż na różnych poziomach - mówi Charles Cointreau, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Le Cordon Bleu.
Nadesłał:
m.myrlak
|
Komentarze (0)