Firma » Reklama
Lech Premium docenia wagę małych gestów w czasach pandemii
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Czas izolacji społecznej, spowodowanej pandemią koronawirusa, zmienia zachowania Polaków z dnia na dzień. W obliczu obecnej sytuacji, stajemy się bardziej odpowiedzialni, myśląc o innych więcej niż dotychczas. Budzi się w nas dobro, które gotowi jesteśmy spożytkować na niesienie pomocy tym, którzy wyjątkowo jej potrzebują. Chcąc zachować się szlachetnie i wykonać dobry uczynek, staramy się przyczynić do poprawy obecnej sytuacji. Jednak przez to, że możemy działać w bardzo ograniczonym zakresie, wielu z nas zadaje sobie pytanie czy małe gesty, których dokonujemy, mają rzeczywiście duże znaczenie dla innych osób.
Lech Premium (Kompanii Piwowarskiej) zapewnia, że tak. Marka głęboko wierzy w to, że nawet najmniejsza forma pomocy dopełnia walki z pandemią, a postawa Polaków, którzy są gotowi udzielić wsparcia drugiej osobie, zasługuje wyniesienia na piedestał. Poprzez nowy 30-sekundowy spot reklamowy zrealizowany pod hasłem „Lech. W kolorze nadziei", marka komunikuje, że każdy dobry uczynek zasługuje na pochwałę. O ile drobny gest nie zmieni całego świata, tak może odmienić los osób, dla których nawet najmniejsza, z pozoru nieoczywista pomoc, ma wielkie znaczenie. Dziś każdy może czuć się jak bohater, niezależnie od tego czy zadbał o lekarzy przygotowując im ciepłe posiłki, czy zrobił zakupy starszemu sąsiadowi.
Tym którzy chcieliby nieść pomoc, ale nie wiedzą w jaki sposób, Lech podpowiada praktyczny pomysł - znaczącym gestem może być wpłata nawet symbolicznej kwoty na Fundusz Interwencyjny WOŚP, który zbiera środki na walkę z COVID-19.
Autorem koncepcji jest agencja Bardzo. Spot, za którego reżyserię odpowiada Tomasz Knittel, zrealizował dom produkcyjny Papaya Films. Postprodukcją obrazu i dźwięku zajęły się studia Televisor i Juice. Agencji Cut The Mustard powierzono przełożenie kampanii na digital, zaś za wsparcie PR odpowiada Tailor Made PR.
Link do spotu: https://bit.ly/2yqFNhZ
		Nadesłał:
            tmpr 
	 | 
	

						NOWOŚĆ! Proszki i grysy z owoców i warzyw liofilizowanych KRESTO – naturalny kolor w Twojej kuchni			
						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)