Gospodarka » Żywność
Lech Premium jako „Źródło Lechend” w nowym spocie reklamowym!
Zobacz więcej zdjęć » |
Osią nowej komunikacji marki Lech Premium stały się zachowania, które można określić mianem lechendarnych, a ich bohaterami Lechendy, czyli zwykli ludzie, którzy w codziennych sytuacjach dokonują godnych odnotowania czynów.
- Lechendy to zwyczajni konsumenci Lecha, którzy wiedzą, że małe codzienne gesty, czyny i zachowania mają olbrzymie znaczenie. Lech zauważa takie postawy, popiera je, gloryfikuje i pokazuje w epicki sposób. Marka Lech docenia cichych bohaterów dnia codziennego, stawiając ich w centrum nowej kampanii - skomentował Szymon Skoczylas, Dyrektor marek Premium w Kompanii Piwowarskiej.
30' spot reklamowy, który premierę miał na początku marca, stanowi pochwałę postaw Lechend. Optymistyczna postać barda, nawiązując do kultury opiewania bohaterskich czynów w pieśniach i podaniach, przedstawia gospodarza, który by uratować imprezę ruszył na sam szczyt góry. Historia
z przymrużeniem oka odnosi się do wagi drobnych gestów wobec przyjaciół. Reklama emitowana jest we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych, a inspiracją do jej stworzenia stało się hasło nadchodzącej platformy komunikacyjnej, czyli „Lech - źródło Lechend".
Twórcą nowej koncepcji komunikacyjnej jest agencja Bardzo. Za produkcję spotu odpowiada Studio Filmowe OTO, za postprodukcję - Televisor. Działania digital koordynuje agencja Cut the Mustard, zaś za współpracę z influncerami i komunikację PR - Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada Zenith.
Spot dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=QeHf0CfOwWg
Nadesłał:
tmpr
|
Komentarze (0)