Rozrywka » Sport
Lewandowski, Krychowiak i Szczęsny najbardziej medialnymi piłkarzami
Zobacz więcej zdjęć » |
Badanie „Polska Piłka” cyklicznie prowadzone przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” uwzględnia m.in. medialność polskich piłkarzy występujących w Premier League, Primera Division, Ligue 1, Serie A i pierwszej Bundeslidze. Proces analizy obejmuje ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe. Na tej podstawie tworzony jest ranking medialności. Wśród zawodników równych sobie nie ma Robert Lewandowski. Obecność w mediach kapitana polskiej kadry po raz kolejny okazała się znacznie częstsza niż jego kolegów. W pierwszym półroczu 2015 o „Lewym” pisano niemal trzy razy więcej niż o drugim w rankingu, Grzegorzu Krychowiaku. Trzecie miejsce zajął Wojciech Szczęsny, który minimalnie wyprzedził Jakuba Błaszczykowskiego. Pierwszą piątkę najbardziej medialnych zawodników zamknął Kamil Glik.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Polska Piłka” to również badanie medialności rodzimych klubów piłkarskich. Liderem rankingu wśród drużyn z Ekstraklasy ponownie została Legia, która umocniła przewagę nad drugim Lechem Poznań. Spory awans zanotował Śląsk Wrocław, który w grudniu znalazł się na najniższym stopniu podium, spychając z niego Cracovię. „Pasy” po dwóch miesiącach spędzonych w pierwszej trójce, tym razem musiały zadowolić się szóstym miejscem. Drużynę prowadzoną przez Jacka Zielińskiego wyprzedziły jeszcze Wisła Kraków i Górnik Zabrze.
Na zapleczu Ekstraklasy roszad było więcej niż w najwyższej klasy rozgrywkowej. Po miesięcznej karencji na drugiej lokacie pozycję lidera odzyskał Zawisza. Bydgoszczanie od początku sezonu nie schodzili z najwyższego stopnia podium. Dopiero w listopadzie zostali wyprzedzeni przez Zagłębie Sosnowiec. W grudniu ponownie znaleźli się jednak na szczycie, a Zagłębie musiało zadowolić się drugim miejscem. Trzecia pozycja przypadła GKS-owi Katowice, który ostatni raz na podium był we wrześniu. Kolejne miejsca zajęły kolejno: Wisła Płock, Miedź Legnica oraz Arka Gdynia.
Badanie „Polska Piłka” prowadzone jest na podstawie monitoringu ponad 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz wybranych portali internetowych. Łącznie od początku badania - czyli od 1 marca 2010 do 31 grudnia 2015 roku - analitycy firmy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wzięli pod uwagę już ponad 1,09 mln informacji.
Nadesłał:
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
|
Komentarze (0)