Społeczeństwo » Społeczeństwo

Lewandowski na topie. Internauci szaleją

Lewandowski na topie. Internauci szaleją
Zobacz więcej zdjęć »
Media kolejny miesiąc nie szczędzą zachwytów Lewandowskiemu. W listopadzie na jego temat ukazało się 323,3 tys. materiałów. Ręce zacierają nie tylko kibice, ale także sponsorzy. Wartość promocyjna publikacji, w których pojawiło się nazwisko sportowca wyniosła 56 mln złotych

Listopad zdecydowanie należał do RL9. W mediach tradycyjnych – w prasie, RTV i na portalach internetowych opublikowano 8,4 tys. informacji – stanowiło to zaledwie 2,7 proc. ogólnego przekazu. Wśród tego typu źródeł najwięcej materiałów pochodziło z internetu (76 proc.), a następnie z prasy (12 proc.), radia (7 proc.) i telewizji (5 proc.).

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

O Lewandowskim najczęściej wspominały gazety: „Przegląd Sportowy”, „Sport” i „Express Ilustrowany”. W przypadku portali największą aktywnością w stosunku do RL9 wykazali się dziennikarze z redakcji Sport.se.pl, Sportowefakty.wp.pl oraz Eurosport.onet.pl. Natomiast w telewizji dominowały kanały TVP Info, Polsat News i Superstacja, a w radiu RMF FM, Radio TOK FM i Polskie Radio Program 3.

Fani Lewandowskiego najczęściej mogli zetknąć się z informacją o sportowcu 16 listopada. Tego dnia opublikowano 1,1 tys. tekstów w prasie, RTV i na portalach internetowych. Materiały dotyczyły głównie spektakularnych doniesień na temat najbliższego okresu transferowego piłkarzy. Do mediów wyciekła informacja, że Lewym interesuje się Real Madryt. Specjaliści szacowali, że za polskiego napastnika hiszpański klub musiałby zapłacić 70 mln euro.

Drugi skok aktywności przypadł na 25 listopada i dotyczył nominacji Lewandowskiego do najlepszej jedenastki 2015 roku w Europie. Wśród kandydatów pojawił się jeszcze jeden polski zawodnik – Grzegorz Krychowiak. 

Ekwiwalent reklamowy materiałów nawiązujących do sportowca osiągnął wartość 56 mln złotych, a publikacje wygenerowały dotarcie na poziomie 6,9 mld kontaktów. Z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wynika, że informacje o Lewandowskim ukazywały się zdecydowanie częściej w mediach ogólnopolskich (64 proc.).

Lewandowski królem social media

Internauci śledzą i chętnie komentują kolejne sukcesy Lewego w mediach społecznościowych. W listopadzie na jego temat opublikowano aż 314,8 tys. wpisów i komentarzy. Duże zainteresowanie sportowcem widać także po wynikach wyszukiwania w Google’u. Jednak nie zawsze pokrywało się ono ze wzmożonym zaciekawieniem użytkowników social media. Przykładowo internauci najczęściej wpisywali nazwisko RL9 w okienko wyszukiwania 13 grudnia, natomiast tego dnia wzmianek w mediach społecznościowych jest stosunkowo niewiele.  

 

 

 

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa firmy: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów). W przypadku wykorzystania grafik należy wskazać źródło (nazwę firmy lub logotyp) przy każdym wykresie. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »