Rozrywka » Turystyka
Leżajsk w nowej kampanii podkreśla, że wolno i warto zwolnić
Regionalna marka, obecna na rynku od wielu lat, ma swoje korzenie w naturalnie pięknym regionie Podkarpacia. Odwołując się do spokojnej natury, Leżajsk zaprasza do nieśpiesznego smakowania przyjemności. W kampanii „Wolno wolno” marka podkreśla, że wolno i warto jest zwolnić.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Od czerwca tego roku Leżajsk dostępny jest w całej Polsce w dwóch nowych wariantach: Chmielowe Pils i Pszeniczne Klarowne. - Dzisiaj konsumenci zwracają uwagę zarówno na jakość piwa, jak i na jego pochodzenie. Cenią sobie oryginalność i lokalny charakter produktów – mówi Marta Kuropatwińska, senior group brand manager marek regionalnych i EB. - Piwo z Leżajska to wyjątkowa propozycja, mocno związana z lokalną specyfiką Podkarpacia. To zaproszenie do refleksyjnego smakowania chwil i przyjemności we własnym, nieśpiesznym rytmie.
Kampania „Wolno wolno” obejmuje telewizję, nośniki zewnętrzne, digital oraz komunikację PR i działania w punktach sprzedaży. Marka Leżajsk jest też sponsorem cyklu koncertów w warszawskim klubie Pomost 511 nad Wisłą.
Zwolnij z Leżajskiem
W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych rusza emisja spotów reklamowych Leżajska. Na potrzeby kampanii powstały trzy filmy, zrealizowane w naturalnym dla Leżajska otoczeniu przyrody. Spoty przenoszą widzów w malownicze regiony czystej natury i pozwalają poczuć niespieszny rytm Podkarpacia, w każdym miejscu w Polsce.
Działania digital koncentrują się w mediach społecznościowych. W letniej aktywacji marka zaproponuje konsumentom interaktywną aplikację mobilną, która inspiruje do zwolnienia rytmu z Leżajskiem. Na początku sierpnia startuje też konkurs „Wolna Chata”. Jego zwycięzcy będą mogli spędzić czas w klimatycznym domu leżącym w spokojnej podkarpackiej wsi – przestrzeni współgrającej z chilloutowym charakterem piw z Leżajska.
Komunikację ATL przygotowała agencja JUST. Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja. Działania digital realizuje Focus Media Group, a za PR marki Leżajsk odpowiada agencja Roots PR. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest. Opakowania przygotowała agencja WILK.
Nadesłał:
roots_as
|
Komentarze (0)