Kultura » Kultura
Licytuj i pomóż bezdomnym zwierzętom - akcja DDZ 2015 trwa
Zobacz więcej zdjęć » |
DESIGN DLA ZWIERZĄT, to akcja charytatywna, której pomysłodawcą i organizatorem jest dr Krystyna Łuczak-Surówka, historyk i krytyk designu, właścicielka 3 psów i 3 kotów. Większość z nich to zwierzęta adoptowane, które uratowała i dała kochający dom.
Cztery lata temu postanowiła połączyć swoją wielką miłość do designu z miłością do zwierząt i przekuć je obie w dobro, jakim jest pomaganie. Tak powstała akcja DESIGN DLA ZWIERZĄT wspierająca bezdomne zwierzęta w potrzebie.
W 2015 roku celem DDZ są podopieczni Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Józefowie - 240 bezdomnych psów i 20 kotów. Nad akcją charytatywną DDZ pracuje Krystyna Łuczak-Surówka, Kamila Sitak, wolontariusze Stowarzyszenia Kundellos oraz przyjaciele DDZ.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Akcja DESIGN DLA ZWIERZĄT prowadzona jest dwuetapowo. Projektanci/firmy zajmujące się designem ofiarowują na aukcje swoje podarunki dla DDZ, które następnie wystawiane są na aukcjach ALLEGRO. Na aukcjach DDZ gościły meble, lampy, porcelana, szkło, przedmioty użytkowe/dekoracyjne, grafiki, plakaty, książki (sygnowane przez projektantów), przedmioty vintage, moda, biżuteria, zabawki, usługi (jak np. projekt wnętrza/pomieszczenia, projekt logo, strony www, aplikacji mobilnej) oraz fotografia. Każda aukcja Akcji DDZ jest spersonalizowana, przedmioty można przekazywać do końca listopada.
Aukcje na Allegro odbędą się w dniach 3 -13 grudnia 2015. Zapraszamy! Weź udział, podaj dalej! Aukcje mozna znaleźć wpisując DDZ 2015
Akcja DESIGN DLA ZWIERZĄT jak co roku odbywa się pod hasłem: na Święta oddaj swój głos dla zwierząt!
Akcja DDZ to potrójny prezent:
1. design dary od projektantów, firm, indywidualnych darczyńców
2. design, który możesz wylicytować w prezencie dla siebie lub bliskich przed świętami
3. prezenty dla zwierząt ze 100% dochodu z aukcji (karma, leczenie, wyposażenie klatek)
Nadesłał:
Synergia PR
|
Komentarze (0)