Firma » Biznes
Liczą się wyniki – podsumowanie I edycji Rotomanii
Zobacz więcej zdjęć » |
„Uczestnicy Rotomanii wykonali przede wszystkim niezbędną ‘pracę u podstaw’, czyli przeszli szkolenia z zasad skutecznej sprzedaży oraz zachęcali do zakupu stolarki stosując argumenty korzyści. Z tą wiedzą i przy pomocy fachowych narzędzi przez ostatni rok wdrażali wysokie standardy obsługi klienta w swoich salonach sprzedaży oraz zachęcali do zakupu stolarki stosując argumenty korzyści.
Jak wygląda program w liczbach po roku wytężonych działań?
• 353 osoby zostały przeszkolone w ciągu 25 dni szkoleniowych
• 146 punktów sprzedaży wyposażyło swoje salony w 283 okna ekspozycyjne
• 713.700 Roto-punktów zasiliło 84 karty Rotomania mypremium
• 125.850 punktów wpłynęło na konto pana Tomasza Pyki z firmy Halpuczok, który został Sprzedawcą Roku w I edycji Rotomanii 2011/2012
• Roto NT Designo – okucie do okien z ukrytymi zawiasami było najczęściej premiowanym produktem
Zdaniem Konrada Klimka program Rotomania przynosi wymierne korzyści wszystkim uczestnikom – producentom okien i ich dilerom, którzy mogą wyróżnić się na tle konkurencji i sprzedawać wysokomarżowe produkty, ale przede wszystkim kupującym i sprzedającym. Kupujący dostają bardzo dobry produkt wysokiej jakości, dopasowany dokładnie do nich i do ich potrzeb. Są przekonani, że dobrze wydali swoje pieniądze. Sprzedający – oprócz wyższej marży i wyższych obrotów – mogą liczyć na rekomendację zadowolonych klientów. „Ten pociąg już ruszył, to od Państwa zależy, czy chcecie podczepić swój wagon i jechać z nami”, zakończył swoje wystąpienie Konrad Klimek.
Kontakt:
Małgorzata Chołuj, malgorzata.choluj@roto-frank.com, tel.:+48 (022) 567 09 38
Roto Frank Okucia Budowlane Sp. z o.o. • Wał Miedzeszyński 402 • 03-994 Warszawa
Nadesłał:
flypr
|
Komentarze (0)