Społeczeństwo » Społeczeństwo
LIDL KONSEKWENTNIE STAWIA NA ŚWIEŻE MIĘSO OD POLSKICH PRODUCENTÓW
Zobacz więcej zdjęć » |
Szczególnym uznaniem wśród Polaków cieszą się wyroby polskich producentów, które są również regularnie eksportowane do wielu krajów europejskich.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dobre, bo polskie
Widząc zapotrzebowanie wśród konsumentów na produkty mięsne i drobiowe doskonałej jakości, firma Lidl rozwija asortyment pod marką „Rzeźnik”, w ramach którego oferuje różnorodne, zawsze świeże mięso w atrakcyjnych cenach. Dostawy świeżego mięsa odbywają się każdego dnia, a wśród dostępnych produktów z oferty stałej, 100% pochodzi od producentów z Polski – mówi o tym oznaczenie „polski chów, polska hodowla”.
„Dzięki współpracy z polskimi dostawcami możemy wspierać lokalnych producentów i oferować naszym klientom w pełni sprawdzone produkty. Wśród naszych partnerów są zarówno duże, znane firmy jak i lokalni, regionalni, rodzimi producenci jak m.in.: Ami, Animex, Biernacki, Zakłady Mięsne Skiba S.A. czy Indrol, które od lat prężnie działają na rodzimym rynku. Staramy się różnicować asortyment tak, aby każdy mógł znaleźć odpowiedni dla siebie produkt, spełniający założenie najwyższej jakości w niskiej cenie” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska
Skala sprzedaży świeżego mięsa w Lidlu w Polsce potwierdza jakość oferowanych produktów oraz ich popularność wśród klientów. 100% sprzedawanego, świeżego mięsa pochodzi od producentów z Polski, którzy doceniają współpracę z firmą Lidl.
„Cieszę się, że z klientami Lidl Polska możemy dzielić się tradycyjnym, kaszubskim smakiem naszej wieprzowiny. Działalność naszej firmy zaczynała się od niewielkiego zakładu zatrudniającego kilkunastu pracowników – dziś jesteśmy dumni z tego, że dostarczamy świeże mięso do tak dużej i znanej sieci handlowej.” – podkreśla Andrzej Skiba –Prezes Zarządu, Zakłady Mięsne Skiba S. A.
Wśród producentów współpracujących z marką Lidl jest także Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki, istniejący na rynku krajowym od 1993 roku, który dostarcza do sieci sklepów coraz bardziej popularną wołowinę. „Lidl, jako pierwsza sieć handlowa otworzyła nam możliwość uplasowania oferty skierowanej bezpośrednio do klienta indywidualnego. Jesteśmy przekonani, że nasze propozycje i kooperacja z Lidlem przyczyni się do dalszej popularyzacji wołowiny wśród polskich konsumentów”- zaznacza Tomasz Kubik, Prezes Firmy
Międzynarodowy eksport
Jakość polskich produktów mięsnych i drobiowych została doceniona również za granicą. Jedną z kategorii szczególnie wyróżnianą w innych krajach europejskich jest wieprzowina. Polskie mięso wieprzowe jest eksportowane za pośrednictwem Lidl Polska m.in. do sieci sprzedaży Lidla w Czechach, na Słowacji i na Litwie. „Współpraca z Lidl Polska to istotny element naszej codziennej pracy, gwarantującej rozwój firmy. To między innymi dzięki niej powstają pomysły nowych produktów najwyższej jakości, bazujące na polskim surowcu, a przeznaczone nie tylko na rynek krajowy, ale również na rynki innych krajów europejskich” – podkreśla Anna Działak, Kierownik Eksportu, Animex Foods – jednego z największych w Polsce przedsiębiorstw mięsnych, specjalizujących się w produkcji m.in. mięsa wieprzowego. Firmą, która regularnie eksportuje znaczną część swoich produktów, jest również Superdrob. To marka rodzinna, która od 22 lat dostarcza na polskie stoły produkty drobiowe, w kategoriach świeżego drobiu, wędlin i dań gotowych. „Dzięki współpracy z Lidl Polska posiadamy jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych do pakowania drobiu świeżego i produktów gotowych, dzięki czemu dynamicznie wdrażamy na rynek nowe pozycje” – mówi Adam Domański Dyrektor ds. Handlu Krajowego, Superdrob.
Sieć sklepów Lidl od lat nieustannie wspiera polskich producentów, w tym mięsa i drobiu, w rozwoju swoich firm nie tylko na terenie kraju, ale i za granicą. Dzięki takiej kooperacji Lidl może zaproponować konsumentom w pełni sprawdzone produkty najwyższej jakości w atrakcyjnych, niskich cenach.
Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.
Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach:
www.lidl.pl
Facebook https://www.facebook.com/lidlpolska
Instagram https://www.instagram.com/lidlpolska/
https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL
[1] Raport Polska na widelcu, Zwyczaje żywieniowe Polaków 2016 – raport z badań, GfK
Nadesłał:
Anna Grońska
|
Komentarze (0)