Społeczeństwo » Społeczeństwo
LIDL Z BUŁKAMI I CHLEBEM BEZ KONSERWANTÓW W ASORTYMENCIE
Zobacz więcej zdjęć » |
Koncept „Chrupiące z pieca” został wprowadzony w sieci sklepów Lidl w 2011 r. Po zakończeniu fazy testowej, firma zdecydowała się na wprowadzenie stref odpieku we wszystkich sklepach na terenie kraju.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Widzimy, że klienci szukają wysokiej jakości chlebów i bułek bez ulepszaczy, a dodatkowo chrupiących, kuszących zapachem i co też ważne: w atrakcyjnej cenie. Takie produkty znajdują właśnie w Lidlu”. – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska.
Bułki i chleby pszenne, żytnie, wieloziarniste, orkiszowe czy owsiane dostępne w ofercie Lidla zawdzięczają swój niepowtarzalny smak wyselekcjonowanym składnikom. Ich skład, pozbawiony konserwantów sprawia, że stają się idealną propozycją dla osób ceniących jakość produktów i dbających o zdrowie.
W asortymencie Lidla w chwili obecnej w ramach konceptu „Chrupiące z pieca” znajdują się m.in.: takie produkty bez konserwantów jak chleb słonecznikowy (2,79 zł/500 g/szt.), chleb wiejski (2,49 zł/500 g/szt.), chleb drwalski (2,99 zł/400 g/szt.) czy bułki: pszenna (0,65 zł/szt.), wiejska (0,69 zł/szt.), orkiszowa (1,19 zł/szt.) czy kajzerka (0,29 zł/szt.).
„Nasi klienci najchętniej sięgają po chleb polski oraz żytni, natomiast wśród bułek najpopularniejsza jest bułka wiejska i kajzerka. Zauważamy, iż z roku na rok zainteresowanie produktami „Chrupiące z pieca” wzrasta. To dla nas sygnał, że nasze pieczywo przypadło do gustu klientom Lidla” – dodaje Aleksandra Robaszkiewcz.
Firma poszerza też swój asortyment o ofertę BIO pieczywa, które spełnia najwyższe wymogi dla tego typu produktów. W ofercie Lidla znajduje się np.: chleb pełne ziarno (2,99 zł/400 g/szt.), przygotowywany na naturalnym zakwasie żytnim, który zawiera ponad 30% składników pełnoziarnistych i 20% nasion, a także nowość Pieczywo owsiane z mąki BIO (1,29 zł/100 g/szt.).
Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce 600.
Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach:
www.lidl.pl
Facebook https://www.facebook.com/lidlpolska
Instagram https://www.instagram.com/lidlpolska/
https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL
Nadesłał:
Anna Grońska
|
Komentarze (0)