Kultura » Kultura
Limitowana edycja ketchupu Heinz z podobizną Eda Sheerana trafia na sklepowe półki!
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Ed Sheeran poinformował ostatnio swoich fanów na Instagramie o szczegółach dotyczących współpracy z marką Heinz. Jednym z jej kluczowych punktów jest wypuszczenie na rynek limitowanej serii ketchupu, dedykowanej muzykowi. Na etykiecie EDCHUP-u, bo tak nazywa się ekskluzywna edycja, pojawi się stworzony specjalnie na potrzeby kampanii emotikon „tomoji" - pomidor z fryzurą i okularami, charakterystycznymi dla Eda Sheerana.
  
  
Limitowana edycja butelki pojawi się też w Polsce! Będzie dostępna od połowy czerwca w sklepach na terenie całego kraju - aż do wyczerpania zapasów.  
  
Sheeran od wielu lat jest wielkim miłośnikiem ketchupu Heinz, o czym wielokrotnie pisał na swoich social mediach. Jednym z wymogów dotyczących miejsc, w których muzyk gra koncerty, jest przygotowanie butelki ketchupu Heinz, żeby Ed zawsze miał ją pod ręką. Jakiś czas temu muzyk postanowił przenieść swoje uczucie na nowy poziom wyrazu i wytatuował sobie etykietę ketchupu na ramieniu, żeby jak twierdzi „mieć ją zawsze przy sobie".   
  
  
  
  
  
  
  
Kontakt dla mediów:
Anna Ginter
MSL
Anna.ginter@mslgroup.com
Kom. 608 392 756
		Nadesłał:
            MonikaMSL 
	 | 
	

						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)