Firma » Biznes
Linia bioHyaluron 4D Eveline Cosmetics Przebojem FMCG 2012
Zobacz więcej zdjęć » |
Już po raz piąty wyłoniono Przeboje FMCG Magazynu Życie Handlowe. W tym roku laureatem w kategorii Kosmetyki do pielęgnacji twarzy została linia bioHyaluron 4D, co potwierdza jej niezwykle mocną pozycję w swojej kategorii.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Linia bioHyaluron 4D, to innowacyjny program do pielęgnacji twarzy. W produktach zastosowano składniki najnowszej generacji: kwas hialuronowy połączony z roślinnymi komórkami macierzystymi PhytoCellTecTM. Linia bioHyaluron 4D jest dedykowana kobietom w różnym wieku od 30+ do 70+.
Uznanie przez detalistów cieszy podwójnie. Wybór naszych produktów, to dowód, że wybierając markę Eveline Cosmetics, otrzymują produkty o najwyższej jakości - mówi Karina Kozerska Dyrektor Marketingu.
Konkurs „Przeboje FMCG" organizowany jest już po raz piąty. W jego tegorocznej edycji udział wzięło niemal 300 produktów. W pierwszym etapie, znalazły się one pod lupą 9-osobowego jury złożonego ze znanych profesjonalistów branży - zarówno dystrybutorów, jak i detalistów. Wybrali oni 144 produkty, które przeszły do drugiego etapu konkursu, w którym ostateczne rozstrzygnięcie następowało w wyniku głosowania detalistów. Wśród tych ostatnich rozlosowano cenne nagrody rzeczowe. Organizatorem konkursu „Przeboje FMCG" jest magazyn „Życie Handlowe", który dociera miesięcznie do 70 tysięcy odbiorców, w tym do 50 tysięcy w tzw. dystrybucji bezpośredniej. „Życie Handlowe" to tytuł z 18-letnią tradycją, którego odbiorcami są detaliści, właściciele i kierownicy sklepów z kanału tradycyjnego, hurtownie oraz producenci branży FMCG.
Nadesłał:
konceptPR
|
Komentarze (0)