Moda » Odzież
Łódź ma kształt Gruszki
Zobacz więcej zdjęć » |
W Łodzi dominują Gruszki
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ostatnie dwa miesiące w Porcie Łódź były bardzo kształtne, kobiece i niezwykle apetyczne. Choć minęły niepostrzeżenie, to z pewnością zostaną na długo w pamięci kobiet, które skorzystały z porad stylistek. Ambasadorki akcji „Odkryj, jakim kształtem jesteś – Wszystkie kształty piękna”: Ewelina Rydzyńska, Anna Hynek i Anna Mikulska, co tydzień uwalniały z kobiet ich naturalne piękno, czasami ukryte pod za dużą bluzką czy źle dobrana spódnicą.
- Wybierajmy ubrania, które są stworzone dla naszej sylwetki, a nie podążajmy ślepo za modą. Klientki Portu Łódź już poznały „tajemnicę kształtów” i mogą ją zastosować podczas zakupów - mówi Emilia Lange-Cichocka, menadżer działu marketingu Portu Łódź.
Przed indywidualnymi konsultacjami ze stylistami panie mogły wirtualnie określić swój kształt, dzięki aplikacji internetowej. Okazuje się, że blisko 50% z nich ma kształt Gruszki, słynący z wąskiej talii i krągłych bioder. Na drugim miejscu uplasowały się Kielichy, czyli panie o długim nogach i ramionach szerszych od bioder.
Ostatnia szansa na diagnozę
Wszystkie panie, którym do tej pory nie udało się pojawić w weekend w godz. 11.00-19.00 w Porcie Łódź mają teraz ostatnią szansę na spotkanie z Eweliną Rydzyńską, Anną Mikulską i Anną Hynek.
- Niezmiernie nas cieszy, że akcja „Odkryj ,jakim kształtem jesteś – Wszystkie kształty piękna” cieszy się taką popularnością. Dla wielu kobiet jest to szansa na spojrzenie na siebie z zupełnie innej strony. Zachęcam wszystkie niezdecydowane panie, aby 27 i 28 lipca wybrały się do Portu Łódź, by w przyjacielskiej atmosferze porozmawiać ze stylistkami o ubraniach i poprzymierzać specjalnie dla nich stworzone zestawy - dodaje Emilia Lange-Cichocka.
Pochwal się swoim kształtem
Kontynuacją kończącej się akcji Portu Łódź są dwa konkursy, w których niezbędna jest znajomość kształtu swego ciała. Konkurs „Odkryłam swój kształt” ma na celu wyłonienie twarzy kampanii centrum. Jesienią cztery Panie będą reprezentować swój kształt i Port Łódź na billboardach w naszym mieście. „Wszystkie kształty przyjaźni” to z kolei konkurs przeznaczony dla przyjaciółek, które kochają zakupy i szczycą się kształtami swoich ciał. Więcej informacji na temat konkursów i akcji znajduje się na stronie internetowej www.portlodz.pl i na profilu centrum handlowego na Facebooku.
Nadesłał:
Maria Szwed
|
Komentarze (0)