Gospodarka » Żywność
Logo marki Best Bakery w nowej odsłonie
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Zmiany w systemie identyfikacji wizualnej firmy związane są z nową strategią marketingową, zakładającą otwarcie na współczesne trendy komunikacjiz rynkiem.
Lifting logo Best Bakery dotyczy typografii oraz kształtu graficznego. W obecnej postaci znak współgra w zakresie wzornictwa z aktualnymi projektami opakowań, które zostały opracowane dla wdrażanych na rynek nowych produktów.
Forma graficzna logo została podkreślona łukiem, nadającym projektowi dynamicznego charakteru. Zachowana została dotychczasowa kolorystyka. Stonowane beżowo - brązowe barwy wzmagają efektywność wizualnego oddziaływania znaku i akcentują tradycję piekarniczą marki.
Modyfikacja logo w warstwie graficznej i liternictwie zapewni spójność elementów identyfikacji wizualnej Asunto Group.
Projekt logo marki Best Bakery przygotowała Agencja Reklamowa Sail.
W planach spółki znajduje się również odświeżenie serwisów internetowych poświęconych produktom i uslugom.

„Czas zrozumieć Atom” – kolejny etap kampanii edukacyjnej Ministerstwa Energii
Solidarność na Święta - słodkie prezenty w wyjątkowej odsłonie
Smak, który łączy! Profi i JemyJemy z największą kampanią digitalową ostatnich lat
Surowce sygnalizują spowolnienie produkcji przemysłowej
Komentarze (0)