Technologie » Telekomunikacja
Londyński szpital dziecięcy Evelina zwiększył wydajność oddziału kardiologii o 94 procent dzięki roz
Każdego dnia około 300 chorych dzieci jest przyjmowanych do londyńskiego szpitalu dziecięcego Evelina, jednego z wiodących ośrodków kardiochirurgii dziecięcej w Wielkiej Brytanii. Szpital rocznie leczy 100 tysięcy dzieci, w tym 6 tysięcy małych pacjentów z chorobami serca. Klinika, dzięki kładzeniu nacisku na jak najlepszą opiekę oraz wykorzystaniu najnowocześniejszego sprzętu, zdobyła międzynarodową sławę w kręgach kardiologicznych i jest polecana przez pacjentów z całego świata.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W kardiologii ważnym narzędziem diagnostycznym jest echokardiogram, którego wykonanie jest kluczowym warunkiem udanej operacji. Zespół szpitala Evelina nawiązał współpracę z firmą Polycom, globalnym liderem w dziedzinie otwartej, standardowej komunikacji zunifikowanej, aby wykorzystać technologię współpracy wideo w salach operacyjnych. Lekarze mogą teraz udostępniać obrazy wysokiej jakości i współpracować w czasie rzeczywistym, aby szybciej podejmować decyzje i skrócić zabieg.
„Jednym z problemów jest to, że nasi kardiochirurgowie obecnie wykonują niemal 500 operacji rocznie. Zapewnienie fizycznej obecności kardiologa przy każdym zabiegu to bardzo trudna sprawa. Szukaliśmy efektywniejszego sposobu na oglądanie skanów wykonywanych na sali operacyjnej” — powiedział dr John Simpson, konsultant w zakresie kardiologii dziecięcej.
„Dotychczas, kiedy konieczne było przejrzenie obrazów śródoperacyjnych przez starszego kardiologa, dyżurujący konsultant musiał wyszorować ręce, przebrać się w fartuch i obejrzeć skany na sali operacyjnej. Takie czynności zajmują łącznie około 90 minut i często kolidują z innymi obowiązkami, takimi jak nadzór nad oddziałem intensywnej terapii albo rozmowa z rodzicami” – dodał John Simpson.
Nowy system pozwala kardiologowi oglądać obrazy śródoperacyjne i komunikować się z zespołem chirurgicznym spoza sali operacyjnej, co skraca wymagany czas do około pięciu minut. System gwarantuje pacjentom krótsze operacje, diagnozy stawiane przez najbardziej doświadczonych lekarzy oraz mniej czasu spędzanego w znieczuleniu ogólnym (co przyspiesza powrót do zdrowia). Czas pracy lekarzy jest wykorzystywany efektywniej. Zarząd szpitala każdego roku oszczędza około 1300 godzin pracy konsultantów i chirurgów, a dodatkowe korzyści zyskuje w obszarach opieki pielęgniarskiej i personelu pomocniczego. Koszty pracy znacznie spadły, a konsultanci odzyskali czas potrzebny na przygotowanie się do wejścia na salę operacyjną, który mogą teraz przeznaczyć na pomoc chorym dzieciom i ich rodzicom.
Pod poniższym linkiem można również obejrzeć wideo o wykorzystaniu rozwiązań Polycom w szpitalu Evelina:
http://www.polycom.com/global/en/customer-stories/evelina-london-children-hospital.html?playVideo=Evelina_London_Children_Hospital_Video
Nadesłał:
pawel itbc
|
Komentarze (0)