Rozrywka » Hobby

LORD NELSON O WIELU TWARZACH HERBACIANA REWOLUCJA W LIDLU

LORD NELSON O WIELU TWARZACH  HERBACIANA REWOLUCJA  W LIDLU
Zobacz więcej zdjęć »
Herbata od wieków znana jest ze swoich zdrowotnych właściwości, wyjątkowego smaku oraz intensywnego aromatu, dzięki czemu stanowi alternatywę dla popularnej kawy.

 Lidl chce sprostać wymaganiom wytrawnych zwolenników herbat i odświeża ich receptury oferując je w intrygujących oraz nieoczywistych połączeniach smakowych. W ofercie znajduje się cała paleta herbacianych smaków najwyżej jakości m.in.: pobudzające Yerba Mate, aromatyczne herbaty ziołowe oraz liściaste.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Według rankingu Euromonitora i Banku Światowego, Polska znajduje się na czwartym miejscu w Europie pod względem spożycia herbaty[1]. Lidl wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i oferuje wachlarz najróżniejszych herbacianych smaków.

Herbaciany zastrzyk energii

Herbata i napary ziołowe mogą, podobnie jak kawa, działać pobudzająco i zmobilizować do działania nawet w najbardziej pochmurny poranek. Dla miłośników niecodziennych połączeń i orientalnych smaków Lidl przygotował Yerba Mate marki ord Nelson (3,95 zł/34 g/1 opak.), popularny w Ameryce Południowej napar z suszonych liści ostrokrzewu paragwajskiego. Yerba Mate w sklepach Lidl dostępna jest w formie torebek piramidek, stopniowo uwalniających esencję produktu, w czterech intrygujących smakach: grejpfrutowym z suszoną śliwką, mięty i trawy cytrynowej, mandarynki, oraz aloesowym z dodatkiem skórki granatu.

 

Owocowy zawrót głowy

Dla miłośników intensywnych, owocowych smaków – Lidl przygotował niezastąpione, orzeźwiające TRIO: herbatę Lord Nelson Rabarbar i Rooibos z dodatkiem skórki cytryny, banana i ananasa oraz herbatę owocową z hibiskusem o smaku truskawki, poziomki i maliny lub czarnej jagody, aronii i jeżyny do wyboru (3,95 zł/opak.). Herbaty owocowe to wspaniała propozycja dla najmłodszych, ponieważ znakomicie smakują zarówno w wersji na ciepło, jak i na zimno.

 

Królowa wśród herbat

W asortymencie stałym Lidla nie mogło zabraknąć herbaty idealnej dla tych, którzy cenią tradycyjny smak tego napoju. W ofercie dostępne są klasyczne herbaty liściaste – które bez wątpienia królują w niejednej kuchni m.in.: Assam, będąca mieszanką herbat czarnych, Earl Grey ze skórką cytryny o smaku bergamotki czy herbaty zielone dostępne w wariancie z ananasem i skórką granatu lub płatkami nagietka (3,49 zł/100 g/1 opak.) – będące idealną propozycją dla tych, którzy lubią delikatny i pobudzający smak teiny. Herbaty te to nie tylko gwarancja smaku, ale i jakości. Herbaty Lord Nelson zapakowane zostały w pudełka z certyfikatem FSC (ang. Forest Stewardship Council). FSC to niezależna, międzynarodowa organizacja promującą rozwój pro-ekologicznych, korzystnych praktyk w zarządzaniu światowymi zasobami leśnymi. Etykieta FSC 100% gwarantuje, że oznaczone nią produkty pochodzą z odpowiedzialnie zarządzanych lasów. Aktualnie FSC jest najbardziej wiarygodnym z istniejących na świecie systemów certyfikujących zasoby leśne. 

 

 

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 550.

Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach:

www.lidl.pl

Facebook https://www.facebook.com/lidlpolska

Instagram https://www.instagram.com/lidlpolska/

Youtube https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL



[1] Dane z 2013 roku: https://www.msp.gov.pl/pl/przeksztalcenia/serwis-gospodarczy/wiadomosci-gospodarcze/28509,Obraz-polskiego-rynku-herbaty.print, data odczytu: 16.09.2016



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna Grońska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »