Firma » Biznes
Ludzka twarz ERP, czyli nowa kampania UNIT4 TETA
Polski rynek wręcz ugina się pod ciężarem systemów informatycznych przeznaczonych dla firm. Trudność pojawia się, kiedy szukamy kompleksowego rozwiązania zorientowanego na podniesienie efektywności pracy naszego zespołu i nasuwają się pytania: Czy system pozwala włączyć wszystkich, niezbędnych pracowników w procesy biznesowe? Czy w każdej chwili możemy dostosować go do zmieniających się procesów biznesowych w naszych działach? Czy jest on przyjazny dla użytkownika?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
“ERP zorientowany na ludzi” to nowa kampania UNIT4 TETA, prezentująca rozwiązanie problemów i bolączek, z którymi spotykają się pracownicy firm z branż handlowej i usługowej, a przy okazji odpowiadająca na powyższe pytania. W kampanii zostaną m.in. poruszone problematyczne kwestie, związane z obsługą klientów przez przedstawicieli handlowych w terenie. Z drugiej strony, opisane zostaną powtarzające się przypadki, z którymi zmagają się sekretariaty i działy księgowości, starające się opanować chaos związany z napływającymi fakturami, zalegającymi płatnościami i przeciągającymi się w nieskończoność procesami decyzyjnymi.
“Chcieliśmy wychwycić największe wyzwania, z którymi stykają się pracownicy polskich przedsiębiorstw handlowych i usługowych. Zapewne wielu właścicieli, dyrektorów finansowych i dyrektorów sprzedaży zgodzi się ze mną, że równie ważne jak technologia, jest to, by pracownicy mogli skoncentrować się na strategicznych działaniach, wiedząc, że system zautomatyzuje ich bieżącą pracę.” - mówi Beata Szlachta, dyrektor marketingu w firmie UNIT4 TETA.
Przy okazji przytaczania sytuacji kłopotliwych, dowiemy się, jak dzięki nowoczesnemu rozwiązaniu TETA ERP zautomatyzować proces obiegu dokumentów, raportowania, sprzedaży i obsługi klientów. Wszystko po to, by zmniejszyć konieczność powtarzania nudnych i rutynowych czynności, na rzecz działań strategicznych.
Komunikacja obejmie prasę, Internet, w tym media społecznościowe, przygotowanie materiałów wideo oraz whitepaperów. Kampanie potrwa do czerwca 2014 roku. Za realizację odpowiedzialny jest wewnętrzny dział marketingu UNIT4 TETA.
Nadesłał:
LewisPR
|
Komentarze (0)