Rozrywka » Turystyka

Lufthansa podpisuje umowę dotyczącą korzystania z Rich Content and Branding firmy Travelport

Firma Travelport, czołowy dostawca systemów i technologii dla światowej branży turystycznej, poinformowała o podpisaniu przez Lufthansę umowy dotyczącej korzystania z innowacyjnego rozwiązania merchandisingowego dla linii lotniczych Travelport Rich Content and Branding

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Langley, Wielka Brytania, 11 sierpnia 2015 r. — Firma Travelport, czołowy dostawca systemów i technologii dla światowej branży turystycznej, poinformowała o podpisaniu przez Lufthansę umowy dotyczącej korzystania z innowacyjnego rozwiązania merchandisingowego dla linii lotniczych Travelport Rich Content and Branding. 

Travelport Rich Content and Branding umożliwia liniom lotniczym efektywnie promować i sprzedawać swoje produkty poprzez wizualne prezentowanie agencjom turystycznym pełnej oferty klas podróży, w tym pogrupowanych taryf lotniczych. Rozwiązanie umożliwia dodawanie szczegółowych opisów i zdjęć dostępnych produktów i usług opcjonalych, jak również ofert typu „następny produkt/wyższy przedział cenowy” w celu uwypuklenia konkretneych ofert i zachęcenia do zakupu dodatkowych usług.

Czołowa technologia Rich Content and Branding firmy Travelport wzbudza zainteresowanie największych na świecie tradycjnych oraz niskokosztowych linii lotniczych. Umowę dotyczącą używania rozwiązania podpisało już ponad 110 linii lotniczych, z czego ponad 70 już z niego korzysta. 

Grupa Lufthansa to grupa skupiająca linie lotnicze i prowadząca działalność na całym świecie, a w jej skład wchodzi prawie 500 spółek zależnych i powiązanych. 

– Rozwiązanie Rich Content and Branding firmy Travelport umożliwia biurom podroży na całym świecie prezentowanie klientom naszych dodatkowych, spersonalizowanych ofert  – powiedział Jörg Hennemann, wiceprezes Lufthansy ds. automatyzacji sprzedaży oraz cen i dystrybucji. – Dzięki współpracy z Travelport możemy udostępniać biurom podróży i klientom bardziej szczegółowe informacje na temat usług, biletów i usług dodatkowych Lufthansy. Z kolei jeśli chodzi o wdrożenie przez nas europejskiej struktury cen biletów, klienci mogą teraz wybrać dokładnie taką cenę, jaka odpowiada ich oczekiwaniom, i zapłacić tylko za te usługi, z których faktycznie chcą skorzystać.

– To wspaniale, że Lufthansa podziela naszą wizję oferowania biurom podróży przejrzystych, interaktywnych ofert, które umożliwiają prowadzenie jeszcze skuteczniejszej sprzedaży – dodał Derek Sharp, dyrektor zarządzający Travelport i wiceprezes ds. współpracy z liniami lotniczymi. – Dzięki naszym unikalnym rozwiązaniom merchandisingowym linie lotnicze mogą samodzielnie prowadzić sprzedaż, co wyróżnia Travelport na tle konkurencji.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Monika Bulmer

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »